آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
فرهنگ و هنر
۱۶

کتاب

رونمایی «همه خشکی» با صدای صابر ابر

کتاب «همه خشکی» نوشته یو لندله با ترجمه یاشار دستپاک و با صدای صابر ابر در شهر کتاب فرشته رونمایی می شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علاوه بر خوانش کتاب «همه خشکی» توسط صابر ابر، گفت وگو و پرسش و پاسخ با یو لندله از دیگر بخش های برنامه خواهد بود. یو لندله که تا سال 2013 مدیریت بخش ناشران را در انتشارات دومونت عهده دار بود، از سال 2014 مدیریت انتشارات هانزر را به عهده دارد. مجموعه شهر کتاب فرشته، عصر پنجشنبه یازدهم آبان ماه ساعت 16 میزبان علاقه مندان به حضور در این مراسم خواهد بود که با همکاری سفارت آلمان برگزار می شود.

«چهارشنبه های دوست داشتنی» یکساله شد

جشن یک سالگی سلسله نشست های «چهارشنبه های دوست داشتنی» که به داستان خوانی و نقد و بررسی داستان های کوتاه اختصاص دارد، برگزار می شود.

به گزارش جام جم، از هشتم آبان سال گذشته نشست های هفتگی چهارشنبه های دوست داشتنی به مدیریت ماندانا زندی، نویسنده راه اندازی شد. حالا بعد از گذشت یک سال قرار است جشن تولد یک سالگی این جلسات برگزار شود.

چهارشنبه های دوست داشتنی هر هفته برگزار می شود و در آن نویسندگان شناخته شده و جوان کشورمان داستان های کوتاه و مینیمال خود را می خوانند و منتقدان در جلسه، آثار را نقد و بررسی می کنند. جشن تولد یک سالگی چهارشنبه های دوست داشتنی، امروز از ساعت 17 در کافه بام خانه هنرمندان تهران میزبان نویسندگان و منتقدان این جلسه است که طی یک سال گذشته در این رویداد مشارکت داشته اند.

ماندانا زندی، مدیر این جلسات نگارش رمان دفاع مقدسی «خانه خورشید» و همچنین مجموعه داستان های تحسین شده «شام آخر» و «خواب اقاقیا» را در کارنامه خود دارد.