آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
رسانه
۵

مدیر رادیو ایران: اهالی رادیو به قانع بودن عادت دارند

بهنام احمدپور مبارکه، مدیر رادیو ایران معتقداست:«بچه های رادیو عادت دارند با کمترین امکانات کار کنند، ولی امید می رود شرایط مالی سازمان بهتر شود تا بودجه بیشتری در اختیار معاونت صدا قرار گیرد.»

بهنام احمدپور، مدیر رادیو ایران درباره بودجه رادیو و انتظارات از معاون جدید صدای رسانه ملی به مهر گفت: مشکل بودجه رادیو، چیزی جدا از باقی بخش های سازمان صداوسیما نیست. سازمان مثل بسیاری دستگاه های دیگر با مشکل جدی مالی مواجه است و شاید از خیلی از این دستگاه ها مشکلاتش جدی تر و سنگین تر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این که تولید در رادیو از تلویزیون کم هزینه تر است، شاید کمتر هم آسیب دیده باشد؛ ولی اگر امکانات بیشتر فراهم باشد، خلاقیت بیشتری برای ظهور و بروز پیدا خواهد شد. با برنامه ریزی آقای شاه آبادی، معاون جدید صدا امیدواریم سال آینده این مشکلات کمتر شود.

احمدپور عنوان کرد: بچه های رادیو عادت دارند با کمترین امکانات کار کنند و فکر می کنم امسال را با هر سختی که هست، پشت سر بگذاریم. امیدوارم سال آینده شرایط سازمان در درجه اول بهتر شود و در مرحله دوم رادیو بتواند سهم بهتری از بودجه سازمان در اختیار بگیرد.

حمیدرضا افتخاری، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره برنامه های طنز این شبکه و این که چقدر می توانند مثل سابق به برند تبدیل شوند، اظهار کرد: پایه اصلی برنامه های طنز، متن است. باید روی متن کار کرد تا هنرمندان هم بتوانند بخوبی از پس آن بربیایند.

وی عنوان کرد: ما در این دو ماه محرم و صفر که برنامه های طنز شبکه متوقف شد، جلسات مشاوره بسیاری داشتیم و سعی کردیم گروه نویسندگان برنامه ها را تقویت کنیم و اتاق فکر به صورت جدی تر دنبال شود.

وی در پایان گفت: تلاش شد آیتم های جدید متناسب با نیاز روز جامعه به برنامه ها اضافه کنیم و قرار است یک آیتم با نام قبیله به برنامه رادیو جمعه افزوده شود که تعدادی از هنرمندان، سران این قبیله را تشکیل می دهند.