آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لیگ برتر بسکتبال در روز پنجم بدون حاشیه نبود

اعتراض بازنده و برنده به داوری

مصطفی هاشمی با مهرام تاوان می دهد. تاوان جوانگرایی. تیمش خوب بازی می کند، جنگنده است و با آتیه اما کار با جوانان دو روی سکه است. دقایقی کوبنده و محکم و لحظاتی هم پرنوسان. مهرام تا وقتی که جوانانش اسیر هیجانات سن و سال پایین خودشان نشوند، میدان را در اختیار می گیرد اما امان از وقتی که تیم بیش از اندازه جوانی می کند.

دوشنبه شب پس از شکست مهرام مقابل نفت آبادان در روز پنجم لیگ برتر بسکتبال سرمربی مهرام از این که بازی تیمش نوسان زیادی داشت ناراحت بود. هاشمی دسته بندی تیم های تحت اختیار خود را با القابی مانند جوانان یا باتجربه ها قبول ندارد. او می گوید وقتی یک مربی روی جوانگرایی تیمش تاکید دارد یعنی می خواهد از باخت طفره برود. هاشمی بعد از بازی اما یکراست می رود سراغ اصل مطلب و می گوید تیم ما بد بود و همان جمله همیشگی اش را در زمان باخت ها تکرار می کند: مقصر خودم هستم.

او بر اساس بودجه ای که باشگاه در اختیارش گذاشته یار گرفته است که شامل بازیکنان خارجی هم می شود. در پایان بازی مهرام با تیم خوزستانی می شد نارضایتی را از بازی بازیکن خارجی این تیم در چهره هاشمی دید.

هاشمی در واکنش به حرف های حماد سامری، سرمربی تیم حریف که گفته بود داوری ها به ضرر این تیم (نفت) بود و نگاه ویژه به یکی دو تیم وجود دارد، می گوید: در مورد نگاه ویژه اگر بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود. سرمربی نفت درست می گوید که نگاه ویژه وجود دارد، اما این که نگاه به کدام تیم هاست خدا می داند. متاسفانه عادت کرده ایم وقتی به برخی ها سرویس داده می شود ایجاد شرایط یکسان برایشان ناراحت کننده است. این همان نگاه ویژه است که به سرویس دادن های قبلی بازمی گردد. حماد سامری، سرمربی نفت هم که از داوری بازی تیمش با مهرام راضی نبود، می گوید: بازی پرنوسانی را در تهران بردیم اما نمی دانم چرا در صحنه هایی که 50 50 بود داور به ضرر نفت سوت زد. در بازی که برابر پیش می رود نمی شود سوت ها به این شکل باشد و من این تفاوت را درک نمی کنم.