آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
ورزش
۹

فوتبال اروپا

اتفاق عجیب در مصاف اینتر و هلاس ورونا

در دیدار خارج از خانه اینتر برابر هلاس ورونا که آخرین بازی از هفته یازدهم سری A بود، اتفاقی رخ داد که بهانه ای جدید به منتقدان استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی داد.

در این بازی که با پیروزی 2 بر یک نراتزوری خاتمه یافت، تنها گل میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی تاریخ ساز شد از این جهت بیشترین زمان مابین وقوع خطا تا اعلام پنالتی را به ثبت رساند. در دقیقه 55 بازی در محوطه جریمه اینتر میان دروازه بان این تیم سمیر هندانوویچ با مهاجم هلاس ورونا، آلسیو چرچی برخوردی صورت گرفت که داور مسابقه کلودیو گاویلوچی آن را ابتدا خطای پنالتی تشخیص نداد. 30 ثانیه بعد اما بازی متوقف شد و داور علامت داد صحنه برخورد هندانوویچ و چرچی توسط کمک داوران ویدئویی درحال بازبینی است.

بعد از دو دقیقه انتظار گاویلوچی شخصا به کنار زمین رفت تا صحنه برخورد را در مانیتور تماشا کند و زمانی که به زمین بازی برگشت نقطه پنالتی را نشان داد که این تصمیم او، واکنش تند بازیکنان اینتر را به همراه داشت. به این ترتیب پاتزینی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و چهار دقیقه بعد از وقوع خطا پشت ضربه پنالتی ایستاد و با اولین ضربه اش به توپ در این مسابقه در دقیقه 59 گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند، هرچند اینتر هشت دقیقه بعد توسط ایوان پریشیچ دوباره پیش افتاد و درنهایت سه امتیاز را از آن خود کرد.

نارضایتی طرفداران وردربرمن از اخراج نوری

مجله معتبر کیکر در سایت خود اقدام به نظرسنجی از طرفداران وردربرمن پیرامون تصمیمات اخیر سران باشگاه کرد که این نظرسنجی نتایج جالب توجهی در قبال مربی ایرانی الاصل داشت.

در نظرسنجی کیکر که با عنوان مقصر ناکامی های وردربرمن کیست؟ روی خروجی سایت قرار گرفته؛ طرفداران این باشگاه با حضور نسبتا گسترده با حمایت از مربی سابق خود مدعی شدند دلیل اصلی این اتفاقات مدیریت باشگاه است نه آلکساندر نوری و برنامه هایی که روی نیمکت رهبری تیم داشت. از نظر هواداران وردربرمن الکساندر نوری کمترین سهم را داشته است، چون تا امروز صبح در نظرسنجی کیکر مدیریت باشگاه 45 درصد، بازیکنان 38 درصد و نوری فقط 16 درصد مقصر قلمداد شده بود.