آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۴
صفحه آخر
۲۴

آخر هفته بازار فرهنگ

رونمایی از «همه خشکی» با حضور صابر ابر

کتاب «همه خشکی» نوشته یو لندله (Jo lendle)؛ نویسنده آلمانی با ترجمه یاشار دستپاک و صدای صابر ابر در شهرکتاب فرشته رونمایی می شود. در این مراسم صابر ابر، ترجمه فارسی این کتاب را برای حاضرین خواهد خواند وسپس گفت وگو و پرسش و پاسخ با نویسنده کتاب برگزار خواهد شد. این مراسم عصر امروز ساعت 16 در شهرکتاب فرشته برگزار خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه جمشید مرادیان

مجموعه ای از مجسمه های جمشید مرادیان، مجسمه ساز و شاگردانش روز جمعه در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش درمی آید. به گفته مرادیان، اغلب آثار این نمایشگاه با تکنیک چوب و برخی نیز با فایبرگلاس خلق شده اند. این نمایشگاه تا 17 آبان هر روز به غیر از جمعه ها از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 به نشانی شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن سینا برپا است.

برپایی نمایشگاه «درامتداد رنگ»

نمایشگاه «در امتداد رنگ» روز جمعه در گالری شلمان واقع در خیابان میرداماد افتتاح می شود. این نمایشگاه شامل نقاشی هایی از ساغر انواری بوده که در آنها آبرنگ و اکریلیک به کار رفته است. به گفته انواری، ایده این نقاشی ها از جاذبه هایی است که طی سفر با آنها رو به رو شده است. این نمایشگاه تا 17 آبان از ساعت 16 تا 20 در خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، شماره 27 برقرار است.