آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۷۴
ورزش
۱۱

گوناگون

رحمان مدال طلا کسب کرد

رحمان اورامه دررقابتهای دسته 94 کیلو وزنه برداری جام باشگاه های آسیا درکره جنوبی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و مدال طلا به گردن آویخت.

کاراته دومین تیم برترجهان

فدراسیون جهانی کاراته پس از پایان دهمین دوره رقابتهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان تازه ترین رنکینگ خود را اعلام کرد که طی آن کاراته ایران با 50583 امتیاز دررتبه دوم جهان قرارگرفت.

کشتی گیران مسکو می آیند

تیم کشتی مسکو برای حضور در چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به ایران خواهد آمد.این رقابتها از روز 23 آذرماه به میزبانی کشورمان برگزارمی شود.

جودوکار مدال آورآسیب دید

سعید ملایی جودوکاری که این روزها درهر تورنمنتی موفق به کسب مدال شده و در واقع بار مدال آوری جودوی ایران را به تنهایی به دوش می کشد، دچارآسیب دیدگی شده است. و حضور در رقابتهای گرندپری هلند را از دست خواهد داد.

سفرمشعل المپیک درکره

مشعل بازیهای المپیک زمستانی 2018 وارد کره جنوبی شد تا سفر100 روزه خود را در سراسر کشور میزبان تا زمان برگزاری مراسم آغاز کند.

تارتار: بدون استرس درکورس هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جم گفت: با هدفی غیراز کسب قهرمانی وارد لیگ برتر شدیم اما حالا که در کورس قهرمانی هستیم ازاین موضوع بدمان نمی آید. اما همین موضوع که ما هدفمان قهرمانی نبوده کمک می کند با استرس کمتری نسبت به تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی و حتی پدیده کارمان را دنبال کنیم. باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.

ناکامی بارسلونا رقم خورد

بارسلونا برای اولین بار بعد از سال 2012 در یک بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گل نزد. این تیم مقابل المپیاکو به تساوی بدون گل رسید.

ویسی: نباید دیگر ببازیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان، گفت: وضعیت به شکلی است که دیگر نباید ببازیم، بازیکنان به این مهم رسیدند. باید برنده شویم تا بیش ازاین عقب نیفتیم و ازته جدول بالا بیاییم.ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سیاه جامگان گفت: امیدوارم با یک بازی خوب و هجومی برنده شویم.