آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۲
فوتبال ایران
۱۱

سعید عزت اللهی: با بازیکن رئال مادرید رفیقم

کی روش فوق العاده است

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی با یکی از رسانه های روسیه گفت و گوی تازه ای انجام داده است. عزت اللهی درباره چگونگی انتقال به آمکار روسیه حرف هایی زد و در این باره گفت: در تیم روستوف، فرصت درخشش چندانی نداشتم. آنها قول دادند، من به صورت ثابت و تمام وقت در تمرینات و ترکیب ثابت تیم حضور داشته باشم، اما این کار را نکردند. من می دانستم که آمکار یک تیم خوب است. آنها یک سازماندهی خوب در باشگاه دارند و یک مربی خوب در این تیم فعالیت می کند.

سعید درباره چگونگی انتقال خود به روسیه توضیح داد: در تیم سوم اتلتیکومادرید اسپانیا که بودم دوست داشتم در جایی بازی کنم که دیده شوم. پس از یک سال و نیم حضور در این باشگاه، راهی روستوف شدم. او درباره ارتباطش با بازیکنان اتلتیکو گفت: دو بازیکن از اتلتیکومادرید دوستان خوب من هستند. لوکاس ارناندس از تیم های پایه اتلتیکو و همچنین برادرش تئو ارناندس که اکنون برای رئال مادرید بازی می کند.

عزت اللهی از این گفت که روسیه شبیه ایران است. همچنین درباره کی روش توضیح داد: او یک مربی عالی و فوق العاده است. چیزهای زیادی از او آموخته ام. به عنوان یک مربی، می توانید عملکرد او را در مورد نتایج تیم ایران مشاهده کنید. سعید حرف هایی هم درباره خبرنگاران ایرانی زد: ما ارتباط خوبی با خبرنگاران داریم ولی در ایران خبرنگاران گاهی جایی می روند که نباید بروند و کی روش چون حرفه ای است با آنها برخورد حرفه ای دارد و گاهی کدورت هایی پیش می آید. گاهی خبرنگاران یکپارچگی تیم ملی را مختل می کنند.