آرشیو شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۵
ورزشی
۲۳

تاج: کی روش از روی عصبانیت حرف زده است

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیروز با حضور روی خط تلفنی برنامه فوتبال یک، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد:

سرمربی تیم ملی با توانمندی خود بازی ها را انتخاب می کند و باید بگویم که دو بازی اول تدارکاتی ما بسیار خوب بود و ارتباطات کی روش هم به ما کمک خوبی کرد اما ما هم برنامه های خودمان را داریم و مطمئنا هر برنامه ای که کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال انجام دهد با هماهنگی سرمربی تیم ملی است.

من نمی دانم منظور کی روش از این تغییرات چه بوده و شاید از روی عصبانیت این حرف ها را زده است. همین کمپ و امکانات تیم ملی حاصل این اتفاقات خوب است که حتی کی روش به من گفت در خاورمیانه و آسیا این کمپ جزو بهترین هاست.

در خصوص اظهارات کی روش که گفته بود پول آماده سازی تیم ملی در اختیار یک خانم است باید بگویم که این موضوع برای 4، 5 سال قبل است که من آن زمان مسئول فدراسیون نبودم، آن زمان طلبی از فیفا داشتیم که نشد آن را وصول کنیم اما بعد مرکز پزشکی ایفمارک به راه افتاد که یکسری هزینه ها آنجا انجام شد و بعد فیفا پولی را که برای ایفمارک هزینه شده بود از طلب های فدراسیون برداشت و شاید مدیران اگر در این باره تصمیم بهتری می گرفتند، اولویت را به آنجا نمی دادند اما این طور نیست که پول به حساب شخصی کسی رفته باشد.

حالا شاید مسیر حسن زاده آن سمت بوده و او خواسته به تمرین تیم ملی سر بزند که البته من هم بعدا متوجه شدم اما هر کسی می خواهد به تمرین تیم ملی برود باید با هماهنگی باشد بخصوص اینکه به هر حال حسن زاده جنبه انضباطی دارد.

به نظر من علی کریمی برای فوتبال زحمت کشیده و به اندازه زحمتی که کشیده می تواند حرف هایش را بزند. البته هر کسی می تواند صحبت کند چه برسد به کریمی که سال ها برای فوتبال زحمت کشیده است.

حقوق کی روش سه روز به تعویق افتاده است. البته ما در تلاش هستیم تا این مساله را حل کنیم. هر چند تصور می کنم چند روزی پرداخت حقوق ایشان زمان ببرد.