آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۶
صفحه آخر
۲۴

عدد

20 سالگی رمان پرفروش نویسنده امریکایی

میچ آلبوم نویسنده پرفروش امریکایی با حضور در جمع طرفدارانش در کلیسای ویلوکریک 20 ساله شدن «سه شنبه ها با موری» کتاب مشهورش را جشن گرفت.

این نویسنده مشهور روز گذشته(شنبه) در ساوت بارینگتون در حومه شیکاگو حاضر شد و نسخه هایی از این کتاب را برای طرفدارانش امضا کرد.میچ آلبوم تا به امروز بیش از 40 میلیون نسخه کتاب فروخته و کتاب هایش به 42 زبان در 50 کشور ترجمه و منتشر شده است.

«سه شنبه ها با موری» درباره ماجرای واقعی ارتباط موری شوارتز با شاگردش میچ آلبوم(نویسنده کتاب) است. قهرمان اصلی داستان بیمار است، بیماری او بتدریج اعضای بدن را از کار می اندازد، موری مرگ را پذیرفته اما در واپسین روزهای زندگی می خواهد به کمال برسد.

آلبوم این کتاب را فقط برای ادای دینی به استادش نوشت و کتاب در چاپی محدود منتشر شد، اما پاسخ به آن آنقدر باورنکردنی بود که این کتاب بلافاصله در راس پرفروش ها جای گرفت و 350 هفته همان جا ماند.

124 یکشنبه انسان شناسی و فرهنگی

صد و بیست و چهارمین نشست یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ با عنوان«تاریخچه فیلم مستند در ایران» امروز (یکشنبه- 14 آبان) ماه برگزار می شود.

در این نشست فیلم های مستند «ریتم» و «سوزنبان» اثر منوچهر طیاب، با حضور و سخنرانی او نمایش داده می شود. علاوه بر این خسرو سینایی، پژوهشگر و مستندساز هم درباره «تجربه فیلمسازان نسل اول» سخنرانی خواهد کرد.

حضور برای عموم علاقه مندان به مباحث انسان شناسی و فرهنگ در این نشست که در دفتر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در خیابان ولی عصر، خیابان دمشق برگزار می شود آزاد است.