آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۰۰۴
سیاست
۲

خبر

روایت وکیل حمید بقایی از حضور در دفتر قاضی پور

ایسنا: وکیل مدافع حمید بقایی در دفتر نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس حضور یافت. علی اصغر حسینی وکیل مدافع حمید بقایی در این خصوص گفت: روز چهارشنبه دهم آبان ماه در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی با قاضی پور ملاقات کردم و ضمن تشریح جزئیات پرونده موکلم، توضیح دادم که موارد مطروحه در مصاحبه آقای قاضی پور به هیچ وجه مبتنی بر واقع نبوده و ناشی از سوءبرداشت ایشان از ادعاهایی است که در کیفرخواست صادره علیه آقای بقایی مطرح شده است.او بیان کرد: آقای قاضی پور هم معتقد بودند که موکلم به ایشان توهین کرده و به این دلیل حاضر به تصحیح اظهارات خود نشدند، ولی پذیرفتند که تا مشخص شدن واقعیت های پرونده، اظهارنظری نفرمایند.

وزیر اطلاعات در شلمچه: زوار اربعین از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند

ایسنا: وزیر اطلاعات روز گذشته در نشست ستاد اربعین گفت: زوار اربعین حسینی از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند و با آرامش کامل به زیارت می روند که این بسیار ارزشمند است. حجت الاسلام محمود علوی که در مرز شلمچه حضور یافته بود، افزود: امسال نسبت به سال های گذشته اجتماع های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند، کاهش یافته و در گفت وگویی که با زوار داشتم، عمده مشکلات آنان شخصی بیان می شد.

تکذیب اظهارات منتسب به رئیس قوه قضائیه

روابط عمومی قوه قضائیه با انتشار اطلاعیه ای مطالب منتشرشده منتسب به رئیس محترم قوه قضائیه راجع به بحث مربوط به عضو شورای شهر یزد را که در رسانه ها بازتاب داشته است، نادرست خواند. این اطلاعیه همچنین مطلبی را که معاون محترم فرهنگی قوه قضائیه از قول ایشان در رسانه ها نقل شده بود غیردقیق دانست.