آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۴
فوتبال ایران
۱۱

رضایی: حضور در شارلوا یک خطر بود

سایت HB بلژیک روز گذشته به تعریف و تمجید از کاوه رضایی، مهاجم موفق شارلوا پرداخت. این سایت نوشت: تا چهار ماه قبل کسی او را نمی شناخت ولی حالا هر کسی در شارلوا نام او را می آورد. رضایی تبدیل به گل سرسبد تیمش شده است. این مهاجم ایرانی چهار گل زده و سه پاس گل در ده مسابقه داده است و انگار هرگز متوقف نمی شود.

کاوه رضایی هم در گفت وگو با این سایت، درباره موفقیت خود حرف هایی می زند. رضایی می گوید: «احساس خوبی دارم، با این که شروع سختی در اینجا داشتم. من مجبور به ترک ایران شدم، از جایی که احساس خوبی داشتم. در واقع حضور در شارلوا برای من یک خطر بود. می خواستم به جایی بروم که دوباره چالش قهرمانی داشته باشم و همان طور که می دانید فوتبال به چیزی به نام از خودگذشتگی نیاز دارد.»

کاوه درباره شروع کارش در شارلوا می گوید: «حدود یک ماه طول کشید تا بتوانم در تیم جا بیفتم. من نیاز به زمان داشتم تا بتوانم با شرایط جدید منطبق شوم و همین طور دستورات سرمربی را اجرا کنم. زمان می خواستم تا انتظارات را برآورده کنم. بتدریج، احساس من بهتر و بهتر شد. حالا احساس می کنم فشار روی من است چون توقعات بالا رفته است. احساس می کنم موقعیتی را در شارلوا دارم که در گذشته در ایران داشتم.»