آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۰۰۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•کوچه سورنا واقع در واریان شهر فاقد آسفالت است. کوچه یادشده تنها کوچه فاقد آسفالت در واریان شهر است. بارها بابت این مشکل به شهرداری منطقه10 شهرستان فردیس مراجعه شده است؛ اما هیچ ترتیب اثری ندادند. گردوخاک ناشی از رفت وآمد خودروها در این کوچه باعث آزار خانواده ها و کسبه این کوچه شده است.

شهروندی از کرج

•تامین روشنایی: پایانه اتوبوس رانی شهید حقانی تاریک است. چون مسافران مترو شهید حقانی هم از مقابل پایانه عبور می کنند، از مسئولان تقاضای تامین روشنایی محل یادشده را داریم.

مونا علوی

•چرا پل مکانیزه خاموش و درهای آن قفل است؟ صبح روز چهارشنبه 3/8/96 پل مکانیزه بزرگراه شهید حقانی ابتدای خیابان نفت جنوبی خاموش و درهای آن هم قفل بود. به نظر می رسد پیمانکار خواب بودند و فرصت بازکردن قفل را نداشتند!

علی

•مهارت آموزی: مشکلات اقتصادی و بی کاری باعث شده جوانان کار و مهارت آموزی کنند؛ اما جایی نیست که استخدام شوند. مسئولان هم درباره بی کاری شعار می دهند. نوشته بودید موسسه مطبوعاتی بازنشستگان دعوت به کار دارد، چرا قانونی وجود ندارد با این گونه کارفرماها که سرخود کار می کنند، برخورد کند؟

جابر اشراقی

•تدبیری بیندیشند: جمعی از کارگران با 25 سال سابقه کار همچنان منتظر صدور بخش نامه بازنشستگی پیش از موعد هستند. از نمایندگان مجلس تقاضا داریم درباره این موضوع تدبیری بیندیشند.

عماد سلامت

•وزارت بهداشت به تازگی و برخلاف قانون برنامه پنجم، ما بیمه شدگان سلامت را از مراجعه به بخش خصوصی و خیریه محروم کرده؛ درحالی که طبق آمار80 درصد معادل 8/5 ملیون نفر زیرخط فقر هستیم و بخش دولتی اکنون توان پاسخ گویی و درمان مراجعان را ندارد و در عمل دفترچه بیمه بی فایده و سلامت و جان ما در خطر می افتد. این در حالی است که بیمه سلامت وعده اصلی دولت و ماده 22 و 29 برنامه پنجم است.

لیلا حیدری