آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

■ مزاحمت پروژه حکیم کردستان: خانم صادقی در تماس با ستون سلام ایران اظهار کردند که گودبرداری پروژه حکیم در منطقه کاملا مسکونی خیابان 27 غربی بزرگراه کردستان نبش بوستان حکیم برای ساخت برج 22 طبقه مشکلات بسیاری برای ساکنین ایجاد کرده است. بوی دود کامیون ها، سر و صدا از 7 شب تا 6 صبح باعث مزاحمت برای ساکنین شده است. لطفا رسیدگی کنید.

■ سنگ اندازی تجار عراقی علیه تجار ایرانی: آقای احمد جنت رضوانی از مهرشهر کرج در تماس با ما عنوان کردند که مطلبی در صفحه 6 روزنامه تان تحت عنوان «ردپای سعودی ها در تغییر رفتار جدی تجار بغداد باتهران» چاپ کرده اید، آیا این انصاف است که ایران این همه به عراق خدمت کرده است، حالا آنها به سمت وهابی های تکفیری سعودی متمایل شده اند و جلوی پای تجار ایرانی سنگ اندازی می کنند. مسئولان ما باید بیشتر اوضاع را رصد کنند و به این موضوع پیش آمده رسیدگی کنند.

■ جمعیت افغان ها شهرری: خانم عزیزی از شهرری نیز چنین بیان کردند که چرا دولت فکری به حال این خیل عظیم جمعیت افغان ها نمی کند. با وجود اینها آینده شغلی جوان های کشور در خطر است. همه شغل های دستفروشی از جمله میوه فروشی، سبزی فروشی و غیره را اشغال کرده اند.

■ مشکلات روستاییان استان گیلان: هموطن محترمی چنین اظهار کردند که مشکلات روستای شاندرمن از توابع شهر ماسال استان گیلان بسیار زیاد است اولا نظافت روستاها بسیار ضعیف است و حجم زباله ها در روستا بسیار زیاد است و ثانیا هزینه نظام مهندسی در روستاها خیلی زیاد است و روستاییان در اینجا متحمل مشکلات فراوانی شده اند. از مسئولان محترم تقاضا داریم به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.