آرشیو چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۹
حوادث
۱۸

اخبار

انتقام خواستگار دلخسته از دختر مورد علاقه

گروه حوادث/ خواستگار کینه جو که تحمل شنیدن پاسخ منفی را از دختر مورد علاقه اش نداشت و با پیامک های تهدیدآمیز اینترنتی برای او مشکلاتی ایجاد کرده بود، دستگیر شد.

در پی شکایت دختر جوان به دادسرای شاهرود، ماموران پلیس فتا پی بردند این مزاحم اینترنتی خواستگار قدیمی او است. بنابراین کارآگاهان با رد زنی های اینترنتی مخفیگاه متهم که در شبکه های اجتماعی با ارسال تصاویر و پیام های تهدیدآمیز برای دختر مورد علاقه اش مزاحمت ایجاد می کرد در خارج از شهرستان شاهرود او را شناسایی و دستگیر کردند.پسر جوان پس از دستگیری گفت: به خاطر اینکه دختر مورد علاقه ام به خواستگاری ام جواب منفی داده بود تصمیم گرفتم با مزاحمت اینترنتی از او انتقام بگیرم.

جمع آوری خرده فروشان مواد در البرز

گروه حوادث/ طرح پاکسازی نقاط آلوده استان البرز با شناسایی 60 نقطه در عملیات ضربتی پلیس به اجرا رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز صبح دیروز در حاشیه دستگیری 32 خرده فروش مواد و کشف 226 کیلوگرم موادمخدر گفت: طی 48 ساعت گذشته نقاط آلوده شناسایی و خرده فروشان دستگیر شدند. یکی از اولویت های مهم پلیس البرز، برخورد بدون اغماض با سوداگران مرگ است و در این راه از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

وی همچنین از تعامل دستگاه قضایی برای دستگیری قاچاقچیان خبر داد و گفت: بزودی این طرح در نقاط دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

انفجار مرگبار در کابین نگهبانی

گروه حوادث/ انفجار شیء انفجاری در شرکت عمران پرند، 2 کشته و مجروح بر جای گذاشت.سرهنگ عبدالله پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: 2 نفر از پرسنل حراست شرکت عمران در جریان گشت در مناطقی از فاز 6 پرند یک شئ انفجاری را کشف کردند. این 2 نفر بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و بدون اطلاع به پلیس، این شئ را با خود به شرکت بردند و آن را در کابین نگهبانی قرار دادند که ناگهان منفجر شد. در این حادثه علی رفیعی، از پرسنل حراست شرکت جان سپرد و دیگری بشدت مجروح شد. با توجه به اینکه بخشی از اراضی اطراف فاز 6 در گذشته میدان تیر بوده، این شیء از همان زمان در این محل باقی مانده بود.