آرشیو چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۹۵۰
حادثه
۱۴

کوتاه از حوادث

دعوای زن و شوهر ایرانی باعث فرود اضطراری هواپیما در هند شد!

خبرآنلاین| زن ایرانی آنقدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد. یک خانم ایرانی که همراه با همسر خود در حال پرواز از قطر به اندونزی بود، در بین راه متوجه شد که همسرش به او خیانت کرده است: او آنقدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد و این زوج را در شهر چنای هند پیاده کرد.

این خانم در میانه پرواز زمانی که همسرش در خواب بوده با استفاده از اثر انگشت او قفل گوشی اش را باز کرده و متوجه خیانت همسرش می شود. او به اندازه ای از این اتفاق خشمگین شد که شروع به کتک زدن شوهرش کرد و حتی کارمندان کابین هواپیما هم نتوانستند آرامش کنند و در نهایت خلبان در شهر چنای جنوبی مجبور به فرود اضطراری شد و در ادامه این زن، شوهر و فرزندش از هواپیما خارج شدند. یک مقام امنیتی گفت: «این خانواده روز یکشنبه را در فرودگاه چنای گذراندند و با یک پرواز باتیک ایر به کوالالامپور فرستاده شدند.»

کشف جسد نیم تنه یک مرد در همدان

باشگاه خبرنگاران جوان| سرهنگ رضا زراعی، رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف جسد مردی میانسال در همدان خبر داد و گفت: «جسد نیم تنه مردی میانسال در کنار رودخانه جورقان کشف شده است. 20 روز پیش خانواده مردی حدودا 55 ساله اعلام مفقودی کرده بودند که پس از بررسی خودروی سوخته شده این فرد در نزدیک شهرستان بهار، جسد نیم تنه بالای وی در کنار رودخانه کشف شد. پس از تماس یکی از شهروندان با پلیس جسد این فرد کشف شده که شواهد گویای این است که نیم تنه پایین جسد این فرد موجود نیست. احتمال اینکه مرگ این فرد قتل باشد، وجود دارد. منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی درباره مرگ این مرد میانسال هستیم.»