آرشیو چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

برگزاری نظرسنجی در «پیاده آمده ایم»

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پیاده آمده ایم» در حالی روی آنتن شبکه یک سیما رفت که در این قسمت یک نظرسنجی برای مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، در سومین فصل برنامه تلویزیونی پیاده آمده ایم که بعد از پخش از استودیو عصر در بین الحرمین در اربعین سال گذشته و شب های جمعه سال گذشته، این بار به صورت زنده از محل استودیوی تازه تاسیس سازمان هنری رسانه ای اوج در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در عمود 1120 روی آنتن می رود، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سلسله مباحثی درباره ارتباط حماسه پیاده روی اربعین و ظهور حضرت مهدی (عج) به ارائه نظرات خویش می پردازد.

نظرسنجی برنامه پیاده آمده ایم نیز که طی روزهای گذشته با استقبال گسترده مردم روبه رو شده است در رابطه با همین موضوع بوده و سوال آن مربوط به عوامل موثر در نزدیک تر شدن ظهور حضرت مهدی است. بینندگان این برنامه می توانند تا آخرین قسمت از این فصل که روز جمعه هفته جاری پخش می شود با ارسال عدد گزینه مورد نظر خود به سامانه پیامکی 100085 در این نظرسنجی شرکت کنند. از میان شرکت کنندگان در این نظرسنجی هر شب به قید قرعه به یک نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات تقدیم می شود. گفتنی است، طی دو روز گذشته بیش از 40 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

فصل سوم برنامه تلویزیونی پیاده آمده ایم، با همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان هنری رسانه ای اوج و به مناسبت اربعین حسینی هر شب حدود ساعت 20 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.