آرشیو شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۰
فرهنگ و هنر
۳۲
هفت هنر جهان

تکمیل آخرین فیلم اورسن ولز پس از 40 سال

بعد از گذشت بیش از چهار دهه، بالاخره آخرین فیلم یکی از بزرگ ترین فیلمسازان تاریخ با همکاری مشترک بااستعدادترین های هالیوود رو به پایان است و سال آینده اکران می شود.

مراحل تهیه آخرین فیلم به پایان نرسیده اورسن ولز یعنی «آن سوی باد» بعد از استخدام باب مورافسکی به عنوان تدوینگر و اسکات میلان به عنوان میکس کننده صدا که هر دو هم برنده جایزه اسکار هستند، اکنون دارد به پایان نزدیک می شود. سرویس استریمینگ نتفلیکس در ماه مارس حقوق رسمی «آن سوی باد» را خرید و در حال حاضر با برنامه اکران کردن آن در سال 2018 مشغول تامین سرمایه مورد نیاز برای به پایان بردن آن است. جان هیوستون، پیتر بوگدانوویچ، کودار، رابرت رندوم، لیلی پالمر، ادموند اوبراین، کمرون میچل، مرسدس مک کمبریج، سوزان استرسبرگ، نورمن فاستر، پل استوارت و دنیس هاپر در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

کم کاری جورج کلونی به دلیل ثروت و مشکل پسندی

بیش از یک سال است که یکی از شناخته شده ترین مردان اول هالیوود نقش اول نداشته و حالا در مصاحبه ای دلیل این امر را بیان کرده است.

کلونی در اشاره به فیلم سال 1982 که برای پل نیومن یک جایزه اسکار به ارمغان آورد، گفت: اگر کسی با نقشی مثل نقشی که پل نیومن در فیلم «حکم» داشت پیش من بیاید مسلما سریع آن پیشنهاد را قبول خواهم کرد؛ اما دیگر نقش های زیادی مثل آن وجود ندارند. در گذشته بازیگری راه من برای پرداختن پول اجاره خانه بود، اما اخیرا یک کمپانی را به ارزش یک میلیارد دلار فروختم. وی به کمپانی کاسامیگوس اشاره کرد که آن را با رند گربر تاسیس کرده بود. او این کمپانی را ماه ژوئن گذشته به کمپانی بریتانیایی دیاگئو به ارزش یک میلیارد دلار فروخت.