آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۹
حوادث
۱۹

سرقت جواهرات در مهمانی شبانه

مرد جوان و دو دختر که به اتهام سرقت در مهمانی شبانه بازداشت شده بودند، منکر سرقت جواهرات و دلار شدند.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی جوان با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو دختر جوان و پسری که دوست قدیمی اش بود به اتهام سرقت طلا، پول و دلار متعلق به مادرش شکایت کرد. با شکایت او تحقیقات پلیسی آغاز شد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: خانواده ام برای چند روزی به سفر رفته بودند. من هم چون تنها بودم با دوستم تماس گرفتم که شب را با هم باشیم. آن شب همراه دختر مورد علاقه اش و دختری که دوست آن خانم بود به خانه مان آمدند. آن شب شام را با هم خوردیم. نیمه شب حال دختر مورد علاقه او بد شد و برای یک ساعتی در همان اتاق مادرم خوابید.

وی افزود: نیمه شب آن دختر جوان اعلام کرد سردردش بیشتر شده و همراه دو نفر دیگر برای رفتن به درمانگاه از خانه مان بیرون رفتند. من خوابیدم و صبح که بیدار شدم، متوجه شدم طلا و جواهرات، دلار و پول های مادرم به ارزش 30 میلیون تومان سرقت شده است. گمان می کنم مهمان ها نقشه این سرقت را طراحی و به اجرا گذاشته اند.

دو روز پیش پسر جوان و دو دختر که در شب مهمانی حضور داشتند، بازداشت شدند. آنها در بازجویی پلیسی اظهاراتی ضد و نقیض بیان کردند و مدعی شدند نمی دانستند که در کمد اتاق خواب اموال قیمتی نگهداری می شده است. گمان می کنند شاکی به این سرقت دست زده تا آنها را با این شکایت دروغین به دردسر بیندازد.

تحقیقات پلیسی از افراد بازداشت شده ادامه دارد تا راز این سرقت فاش شود.