آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۳
ورزش
۱۸

مردم کرمانشاه را تنها نمی گذاریم

نیکبخت واحدی: به استقلال خوش بین هستم

علیرضا نیکبخت واحدی از بازیکنان محبوب آبی هاست. پیشکسوتی که زیاد اهل حرف زدن نیست اما هر بار که حرف می زند به نکات خوبی اشاره می کند. با او تماس گرفتیم تا درباره شرایط این روزهای استقلال حرف بزنیم. او ابتدا به مردم شریف ایران بخصوص مردم کرمانشاه به دلیل زلزله تسلیت گفت: «واقعا حادثه تلخ و بدی بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق هایی نباشیم. تسلیت واقعا واژه کوچکی است و داغی از دل بازمانده ها بر نمی دارد، اما به نوبه خودم باید به همه بازمانده ها تسلیت بگویم.این را هم اضافه کنم که ما در کنارشان هستیم و آنها را تنها نمی گذاریم.»

نیکبخت سپس درباره کمک های مردمی و این که ستاره ها پا پیش گذاشته اند گفت: «خبر دارم که علی دایی در این زمینه پیش قدم شده است. واقعا این کوچک ترین کاری است که ما می توانیم انجام بدهیم. امیدوارم بتوانیم قدمی در این زمینه برداریم و داغی از دل بازمانده ها برداریم.»

از او درباره شرایط این روزهای استقلال سوال کردیم که واحدی نیکبخت گفت: «از زمانی که شفر آمده به نظرم دارد یک اتفاق هایی می افتد. با این حال نمی شود به این زودی ها قضاوت کرد. لیگ برتر تعطیل است و او می تواند تیمش را به آمادگی برساند. باید نشست و دید چه پیش می آید. من که دلم روشن است و فکر می کنم اتفاق های خوبی در ادامه راه برای استقلال خواهد افتاد.»