آرشیو دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۵
حوادث
۱۹

ربودن همسر سابق برای انتقام گیری

مردی همسر سابقش را به بهانه ملاقات با فرزندانش ربود و پس از کتک زدن از خودرو به بیرون پرت کرد.

به گزارش جام جم، روز های پایانی هفته گذشته زن جوانی که مصدوم شده بود با حضور دردادسرای جنایی تهران از شوهر سابق خود به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش من و شوهرم از هم جدا شدیم و حضانت فرزندم در اختیار وی بود. هر ماه یکی دوبار برای دیدن فرزندمان می رفتم یا این که او را به خانه ام می آوردم تا با هم باشیم. چند روز پیش شوهر سابقم با من تماس گرفت و مدعی شد فرزندمان دلتنگ من شده و می خواهد ملاقاتم کند. از من خواست به ملاقات فرزندمان بروم تا او حالش بهتر شود. در یکی از محله های تهران با هم قرار گذاشتیم و سوار خودرویش شدم. شوهر سابقم به جای این که مرا به ملاقات فرزندم ببرد، به محلی خلوت تغییر مسیر داد. او مرا ربود و هرچه التماس می کردم که رهایم کند توجهی نمی کرد. او مرا بشدت کتک زد و در محله دیگری از خودرو بیرون انداخت. مصدوم شدم و بسختی راه می رفتم تا این که به کمک راننده عبوری خود را به مرکز درمانی رساندم. بعد از تماس با خانواده ام توانستم موضوع را اطلاع دهم. شوهرم با این کار می خواست به خاطر جدایی مان از من انتقام بگیرد و به بهانه ملاقات با فرزندمان مرا ربود و کتک زد.

با شکایت این زن، شوهر سابق او به اتهام آدم ربایی و کتک زدن وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد و مدعی شد آدم ربایی در کار نبوده و شاکی را کتک نزده است و او خودزنی کرده و با این شکایت دروغین قصد دارد از او انتقام بگیرد. با توجه به انکارهای متهم پرونده، تحقیقات پلیسی نشان می داد گفته های شاکی صحت دارد و شوهر سابقش او را ربوده و کتکش زده است.