آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۸۷
ورزش
۱۱

گوناگون

توقف استقلال مقابل قعرنشین

تیم فوتبال استقلال درهفته دوازدهم لیگ برتر مقابل تیم سیاه جامگان با نتیجه تساوی متوقف شد تا دست شفر از رسیدن به اولین پیروزی خارج از خانه کوتاه بماند. تیم استقلال دیروز در مشهد به مصاف سیاه جامگان قعرنشین رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

جشنواره گل سپاهان در خانه

دیدارتیم های سپاهان و تراکتورسازی با پیروزی پرگل شاگردان کرانچار به پایان رسید.این دیداردر ورزشگاه نقش جهان برگزار شد ودر نتیجه با برتری 3 بر صفر سپاهان خاتمه یافت.

لژیونرها پولدار می شوند

مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس امروزدرصدی ازمبلغ قراردادشان را دریافت خواهند کرد.قراراست برانکو به همراه دستیارانش وهمچنین منشا، رسن و رادوشویچ بخشی از مبلغ قراردادشان را به صورت نقدی دریافت کنند.

تسلیت شیخ سلمان به تاج

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت جان باختگان زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت.

پارس در اهواز شکست خورد

تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل فولاد نخستین شکستش در لیگ برتر را تجربه کرد. این دوتیم دیروزدراهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به برتری یک بر صفر فولادی ها انجامید.

دایی 3 امتیاز از نفت گرفت

درادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتردیروز تیم های نفت و سایپا در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی خاتمه یافت. ترابی تنها گل سایپا را دراین دیدار به ثمر رساند.

پینگ پنگ بازان در تور جهانی

تیم های تنیس روی میز نوجوانان وجوانان ایران درهر دو بخش دختران و پسران به منظور شرکت در تور بین المللی پرتغال عازم این کشورشدند.تیم های ایران با هدایت میعاد مکیف و آزاده سرافراز در تور جهانی پرتغال شرکت می کنند.

رکابزنان به اردو می روند

اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی از روز جمعه در پیست مجموعه ورزشی آزادی آغازخواهد شد.

برد ذوب آهن در شهر باران

درادامه دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دیروز تیم سپیدرود رشت میزبان ذوب آهن بود که این دیدار با برتری 1 بر 2 شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.