آرشیو چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۸۸
ورزش
۱۱

گوناگون

ملی پوش جودوکار بازنگشت!

تیم ملی جودوی ایران در حالی به تهران بازگشت که محمدرشنونژاد، ملی پوش سبک وزن خود را به همراه نداشت.این تیم درحالی وارد تهران شد که یکی از ملی پوشان به همراه سایر نفرات نبود. در خصوص علت عدم همراهی این جودوکار پیگیری های خبرنگارمهر به دلیل پاسخگو نبودن مسئولان فدراسیون به نتیجه نرسید. شنیده ها حاکی ازآن است که رودکی مدیرتیم های ملی جودو درهلند مانده تا وی را پیدا کرده و به تهران بازگرداند!

شفربه دنبال زوج گلزن

ظاهرا شفر تصمیم دارد تا زوج خط حمله مناسبی را برای استقلال انتخاب کند. قائدی جوان بازیکن سرعتی است و حضورش درکناربیت سعید که ازمهاجمان گلزن فصل های گذشته بود، می تواند راه حل خوبی برای گلزنی آبی پوشان باشد.

تغییر نام تیم سیاه جامگان

باشگاه سیاه جامگان رسما اعلام کرد که نام این باشگاه به مشکی پوشان تغییر یافته است.این درحالی است که دریک سال گذشته کشمکش زیادی پیرامون تغییر نام این باشگاه وجود داشت.

نوروزی: ملی پوشان کنترل می شوند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید براینکه کنترل دوپینگ فوتبال با فدراسیون است،گفت: البته دررابطه با اعزام تیم ملی به جام جهانی نظارت لازم را خواهیم داشت. نوروزی تاکید کرد: درمجموع هدف این است که خدماتی را به ورزشکاران ارائه دهیم که به واسطه آن، آنها در تمام رویدادها سالم و به دور ازدوپینگ باشند.

امیدواری به ورزشکاران درآسیا

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید براینکه کیفیت حرف اول را دراعزام کاروان به بازی های آسیایی می زند، گفت: البته در رابطه با بانوان سیاست حمایتی داریم. هاشمی گفت: تمام فدراسیونها درحال تلاش مضاعف برای نتیجه گیری دراین بازیها هستند و امیدواریم با هدایت و نظارت مجموعه وزارت ورزش و ستاد عالی بازیهای آسیایی بهترین عملکرد ممکن را درجاکارتا داشته باشیم.

مدافع ملی پوش نمی رسد

مدافع ملی پوش استقلال به بازی با گسترش فولاد درهفته سیزدهم لیگ برتر نخواهد رسید.قرار است وریا غفوری روز شنبه از پای مصدومش «ام آر آی» بگیرد تا میزان دوری او ازمیادین دقیقا مشخص شود.

اعتراض به اشتباهات داوری

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به ادامه سریال اشتباهات داوری علیه این تیم اعتراض کرد.