آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۶۲
ورزش
۱۵
نگاه

نمی شود قول مدال بازی های آسیایی داد

اکبر احدی

همه امکانات در اردوها مهیا است و مشکلی برای برگزاری تمرینات نداریم. شرایط تمرینی خوب است و همه افرادی که در تیم ملی حاضریم از نحوه پیگیری تمرینات راضی هستیم.

هیچ تغییر یا جایگزینی برای بوکسورهای دعوت شده وجود ندارد و با همین ترکیب تمرینات را تا زمان برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا ادامه می دهیم. برای گروه دوم بوکسورها نیز که به اردوها دعوت شده اند هیچ تغییراتی وجود ندارد.

همه نفرات حاضر در اردوها از نظر سطح فنی در شرایط قابل قبولی قرار دارند و توانایی آنها قابل احترام است. با همه این صحبت ها باید بگویم که آنها فعلا در حال یادگیری و مرحله آماده سازی اولیه هستند. بوکسورها شوق و ذوق زیادی برای برگزاری تمرین ها دارند و هر آنچه از آنها می خواهیم را به خوبی انجام می دهند.

فروتن گل آرا پس از حادثه زلزله کرمانشاه به تمرینات تیم ملی بازگشت. گل آرا چند روزی را به کرمانشاه رفت اما سریعا به محل برگزاری اردوهای تیم ملی بازگشت و در حال حاضر با ملی پوشان تمرین می کند.

هیچ وقت نباید در مورد نتایج و کسب مدال پیش بینی کرد و ما نیز نمی توانیم در خصوص بازی های آسیایی از الان صحبتی کنیم. همه تلاش خود را در تمرینات می کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم اما از الان نمی توانیم قول مدال دهیم.

* سرمربی تیم ملی بوکس