آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۲۰
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

هر روز صبح قطار های ایستگاه مترو تئاترشهر به سمت قائم (خط 3) بسیار دیر می آید طوری که چند روز پیش بیشتر از 20 دقیقه منتظر آمدن قطار شدیم و جمعیت بسیار زیادی در ایستگاه جمع شده بودند. با اینکه بیشتر کارمندان ادارات با این خط رفت وآمد می کنند و خط شلوغی است؛ انتظار می رود با مدیریت صحیح این اشکالات برای رفاه مردم رفع شود؛ اما گویا دوستان و مسئولان از راحتی مردم نگران هستند. مدیران و دولت ها تغییر می کنند؛ اما مشکلات کماکان باقی می مانند.

سازمان غذا و دارو فقط کیفیت نان های صنعتی را تایید می کند و حاضر به پذیرش رتبه بندی نان ها در کشور از نظر کیفیت و سالم بودن است. با این وضع، انتظار می رود از سوی این سازمان از پخت وپز نان هایی که سلامت مردم عزیز را تا حدی مختل می کند، جلوگیری و به این وسیله تمام نان ها با کیفیت مشترک و البته سالم عرضه شود.

ماموران راهنمایی و رانندگی هر روز عصر با قراردادن مانع یا موتورسیکلت خودشان، ورودی اتوبان مدرس به اتوبان صدر را طوری می بندند که فقط یک ماشین می تواند عبور کند و ترافیک تا وسط جنوب اتوبان؛ یعنی پایین تر از پل طبیعت سنگین می شود. جدیدا طرحی را شروع کرده اند که موتورسیکلت ها را می گیرند و خیلی از موتورسواران برای اینکه راهی پیدا کنند که بتوانند از آنها رد شوند شروع می کنند به دورزدن و باعث زیادشدن ترافیک می شوند.

مسیر شهریار- اندیشه به تهران (شهرک قدس) ترافیک سنگینی دارد و هر روز حدود یک ساعت باید در ترافیک باشیم تا یک کیلومتر از راه را طی کنیم. انگار آن منطقه به کل فراموش شده است. امیدوارم مسئولان چاره ای بیندیشند.

یک مخاطب

کوچه های سروستان یک و دوم، واقع در بلوار رحیمی پاکدشت جزء کوچه هایی هستند که آسفالت نشده اند، حدود چهار سال است که به همین صورت باقی مانده اند و ساکنان این منطقه، به ویژه در زمستان با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

یک مخاطب