آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

توضیحات پلیس درباره حمله به ساختمان باشگاه پرسپولیس

رئیس پلیس تهران جزئیاتی از حادثه حمله شامگاه یکشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس را بیان کرد.

سردار حسین رحیمی به تسنیم گفت: حوالی ساعت 23 یکشنبه، فردی در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با ریختن بنزین در مقابل ساختمان این باشگاه، آن را به آتش بکشد.

رحیمی افزود: این در حالی بود که نگهبان ساختمان متوجه اقدام وی شد و متهم به محض دیدن نگهبان از صحنه گریخت.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله پس از اعلام این گزارش در صحنه حاضر و اقدام به جمع آوری مستندات و سرنخ ها کرد، ادامه داد: به محض حضور پلیس در صحنه، پرونده ای برای رسیدگی به این اقدام تشکیل شد و همکاران ما به سرعت عامل یا عاملین این اقدام را شناسایی و دستگیر خواهند کرد.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، این حمله خسارت چندانی به دنبال نداشته و اقدامی پیش پا افتاده بوده که عامل آن با دیدن نگهبان ساختمان به سرعت از محل متواری شده بود.

معاون امنیتی استانداری تهران نیز درخصوص حادثه آتش سوزی مقابل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب که اطلاعات این حادثه در حال تکمیل است، گفت: دو نفر شب گذشته در مقابل باشگاه پرسپولیس تلاش برای آتش زدن داشتند که این عمل آنها موجب مصدومیت نگهبان باشگاه پرسپولیس نیز شد.

محسن نصر همدانی درباره برعهده گرفتن این حادثه از سوی یک گروه منتسب به یک فرد خارج از کشور، اظهار داشت: این موضوع یک احتمال بوده و می توان به آن منتسب کرد اما به طور قطعی نمی توان درباره آن اظهارنظر کرد.

وی با بیان اینکه تیم مربوطه این حادثه به دنبال اطلاعات بیشتر است، افزود: شناسایی عوامل، کار سختی نیست و می توان عوامل آن را پیدا کرد.