آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* یک قول و وعده، وعده صادق سردار سلیمانی در پایان دادن به دولت داعشی های تروریست در سوریه و عراق بود و وعده دیگر، وعده آقای رئیس جمهور و همکاران ایشان در گره گشایی از مشکلات کشور و ملت. واقعیت را همه دیدند.

16480915

* مردم منتظرند امکانی فراهم شود تا به مناسبت پیروزی تاریخی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و شرک غربی، عربی، عبری در سراسر کشور جشن برپا نمایند. مسئولان امر باید زمینه و روز مناسب را برنامه ریزی و اعلام نمایند.

نجفی- قشم

* آری، نوید متلاشی شدن رژیم جعلی صهیونیستی تا 25 سال آینده داده شده است و ان شاءالله شاهد محو این غده سرطانی با دستان سردار دلاور قدس و لشکرهای فاطمی، زینبی، حیدری، حزب الله، حشدالشعبی و دیگر مدافعان حرم خواهیم بود و در مسجد الاقصی نماز جمعه اقامه خواهیم کرد.

شکیبا

* دولتی ها تا توانستند در خصوص برجام مدیحه سرایی کردند در حالی که در عمل چیزی جز خسارت نصیب کشور و ملت نشد. ولی اکنون فتح الفتوح واقعی در پیروزی جبهه مقاومت در شکست داعشی های تروریست در عراق و سوریه اتفاق افتاده و جا دارد همه روزه صبح تا شب در مورد این پیروزی واقعی و دستاوردهای عینی آن صحبت شود.

عباسی

* آیا فروش گاز به قیمتی ارزان تر از هزینه استخراج، رشوه به اروپا برای حفظ برجام خسارت محض به هر قیمت است؟! این برجام چقدر قرار است برای کشور ما آب بخورد؟!

61110912

* آقای ظریف! برجام جز خسارت محض، چه نتیجه ای برای ما داشته که حالا به فکر مذاکره جدید با شرکای کدخدا در منافع برجام هستید؟ چطور اجازه می دهید اتحادیه اروپا غیر از سفارتخانه های اعضا، دفتر نمایندگی جداگانه در کشورمان تاسیس کند که براساس تمام موارد مشابه قبلی و سیاستگذاران اروپا، لانه جاسوسی و مرکز توطئه برای تقویت جریان فتنه و تضعیف قدرت دفاعی و موشکی کشور خواهد بود! آیا مدال خسارت آفرینی برای برجام کافی نیست؟! کمی هم به فکر مصالح کشور باشید!

05630915

* از فرمانده دلاور و شجاع قدس که تا اندازه ای از مشکلات عراق و سوریه فراغت یافته است درخواست می شود برای پیروزی ملت مظلوم و مستضعف یمن بر این خانواده بی رحم آل یهود یعنی پدر تکفیری ها نیز تدبیر کنند.

85390918 و 39490912 و 69600936

* این اشرافی گری با کدام مبانی انقلاب سازگاری دارد که برخی از دولتمردان در پیش گرفته اند؟ متاسفانه فاصله طبقاتی هر روز بیشتر از گذشته می شود. دولتمردان نیز دائم در حال افزایش قیمت کالاهای اساسی و خدمات دولتی و حتی ارزاق عمومی مورد نیاز مثل نان که قوت غالب مردم است و قند، شکر، چای، روغن و... هستند، آن هم بدون افزایش ریالی به یارانه ثابت 45/500 هزار تومانی؟!

بهارستانی- تالش

* در اخبار آمده یکی از متهمین پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان با 500 میلیارد تومان اختلاس به کشور آلمان فرار کرده است. واقعا چرا قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی این دست و آن دست می کند و متهمین فرصت فرار پیدا می کنند؟

24700919

* شهید بزرگوار علی چیت سازیان کلامی ماندگار دارد. او گفته بود: «اگر بنا بود بر آمریکا سجده کنیم، اصلا انقلاب نمی کردیم!»

46910918

* سال ها قبل حضرت آقا فرموده بودند که برخی از این روزنامه های زنجیره ای به پایگاه دشمن تبدیل شده اند. این روزنامه ها هیچ حیایی حتی از خانواده شهدا و خون های مقدس ریخته شده برای انقلاب نمی کنند ولی هیچ برخوردی با آنها نمی شود! رسانه ای که خط دشمن را تعقیب می کند، رسانه مردمی است؟! مجریان قانون منتظر چه هستند؟

علیمردانی

* اگر بنا به گفته آقای رئیس جمهور رونق و رشد اقتصادی داشته ایم پس باید افراد بیکار جذب کار شده و اشتغال پیدا کرده باشند. در حالی که هر سال به آمار بیکاران جامعه افزوده می شود و کارگاه های تولیدی یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند.

73450912

* در همایش پنجاهمین سال کشاورزی آنچه توسط رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی بیان نشد دغدغه ها و مشکلات واقعی کشاورزان بود. به اسم کشاورز بود و به کام دیگران!

صارمی از دورود لرستان

* دارای یک باب مغازه خواربار و لبنیات فروشی در اسلامشهر هستم. برای تسویه حساب علی الحساب مالیات 95 به اداره دارایی رفتم رئیس اداره اظهار داشت باید چهار میلیون تومان بدهی! علت را جویا شدم اظهار داشت شما در سال 95 از بانک اقتصاد نوین وام دریافت کرده اید؟! وام چه ربطی به دارایی دارد. وام گرفته ام با 28 درصد سود باید اصل وام و سود آن را پرداخت کنم. این چه روش غلط و باطلی است. پس این سازمان های عریض و طویل بازرسی و نظارت کجای کارها قرار دارند؟!

یک هم وطن از اسلامشهر

* تمام اتوبوس های پایانه مسافربری شرق تهران با بیش از نیم ساعت تاخیر حرکت می کنند. چرا نظارت و کنترلی وجود ندارد و به وقت مردم توجه و اهمیت نشان داده نمی شود؟

37390915

* سیستم بانک مرکزی فقط اطلاع از عملیات های گذشته حساب های بانکی مردم را قابلیت دسترس می دهد و از صورت حساب های روز خبری نیست. حداقل اطلاع رسانی بکنند که ماجرا چیست؟

بیگ زاده

* وانت باری را که 5 ماه قبل از ایران خودرو خریده ام در 20 هزار کیلومتر کارکرد اتاق بار آن پاره شده و خودش را به اصطلاح ول کرده است. ناراحتی بنده از این است که این شرکت خدمات پس از فروش نمی دهد و هر روزی که مراجعه می کنم به یک بهانه از زیر بار مسئولیت فرار می کنند. لطفا مشکل بنده را در این ستون چاپ کنید بلکه از این طریق گره گشایی بشود.

سربندی

* مدت هاست که اتوبوس خط ابوذر- ناصر خسرو که همیشه از بزرگراه شهید محلاتی چهارراه سیروس عبور می کرد، مسیر خود را از پل ری به سمت خیابان ری- چهارراه سرچشمه تغییر داده است و کسانی که مسیرشان چهارراه سیروس است جلوی بیمارستان بازرگانان پیاده می شوند ولی اکثر رانندگان از باز کردن در عقب خودداری می کنند و خانم های بعضا مسن برایشان مشکل است که از در جلو پیاده شوند. از مسئولان امر درخواست می شود ایستگاه جدیدی در این مکان احداث کنند تا رانندگان نیز با طیب خاطر مسافران را پیاده و سوار کنند.

آذری