آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۹
اخبار کشور
۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: سرانه مدارس هنوز پرداخت نشده، خانواده ها کمک کنند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر مردم موارد اجباری و کج سلیقگی مدارس در دریافت کمک را به این اداره کل اطلاع دهند به مدارس متخلف بازرس اعزام می کنیم.

عباسعلی باقری در خصوص گلایه خانواده ها از روش های نامناسب اخذ وجه توسط مدارس دولتی، به فارس گفت: اگر مردم موارد اجباری و کج سلیقگی مدارس در دریافت کمک را به این اداره کل اطلاع دهند به مدارس متخلف بازرس اعزام می کنیم و حتما بررسی های لازم را انجام داده و موضوع را رها نمی کنیم زیرا این موضوع برای ما مهم است.

باقری با اشاره به یک مورد عذرخواهی از والدینی که از رفتار مدرسه در دریافت کمک آزرده شده بودند، افزود: با توجه به اینکه سرانه هنوز به مدارس پرداخت نشده است و مدارس برای تامین هزینه های جاری خود مشکل دارند از خانواده ها درخواست می کنیم که به مدارس کمک کنند و از مدیران هم درخواست می کنیم صادقانه و راحت مسائل و مشکلات خود را طرح کنند.

وی ادامه داد: زمانی که مردم با صداقت گفتار اولیای مدرسه روبه رو شوند و اعتمادسازی صورت بگیرد خود به خود به سمت کمک به مدرسه می روند اما برخی کج سلیقگی ها باعث می شود که همه مدارس متهم شوند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش بابت حق انشعاب فاضلاب مدارس دولتی تهران، رقم بزرگی به وزارت نیرو بدهکار است که باید با رایزنی در سطح وزارتخانه ها این قضیه حل شود.