آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۳
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس:88769075

■ مشکلات هزینه درمانی خانواده یک بازنشسته: آقای سیروس وثوقی در تماس با ما عنوان کردند: همسرم بیمار است و مدت 8 سال است در خانه بستری هستند. دخترم هم سرطان دارد و هزینه درمان خانواده ام خیلی بالاست. قرار است به کسانی که دارای بیماری خاص هستند کمک هزینه پرداخت شود ولی چون در ارومیه ساکن هستم به من پرداخت نکرده اند. مدت 5 ماه است از طریق نامه نگاری درخواست مساعدت در این خصوص را کرده ام ولی متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نشده است. از وزیر محترم بهداشت درخواست دارم با توجه به اینکه اینجانب بازنشسته وزارت بهداشت نیز هستم و از طرفی بشدت گرفتار مشکل درمان همسرم و دخترم هستم در جهت حل مشکل خانواده ام با اینجانب مساعدت کنند.

■ انتقاد ناشران به عدم تعهد شرکت نشر شهر: آقای داوود علی بابایی نیز چنین بیان کردند که اینجانب مدیرمسئول انتشارات امید فردا هستم. در اوایل زمستان سال 95 شرکت نشر شهر وابسته به شهرداری جهت جشنواره یاد یار مهربان کتاب هایی از ناشران خریداری کرد که 6 ماه بعد وجه آن را پرداخت نماید ولی تاکنون ریالی به ناشران پرداخت نکرده است و می گوید شهرداری بودجه ندارد. تکلیف ناشران با عدم تعهد یک ارگان عمومی چیست؟

■ انتقاد به عملکرد اداره دارایی استان مرکزی: آقای صادق پور از استان مرکزی در تماس با ستون سلام ایران اظهار کردند که اخیرا پیامکی برای ما ارسال شده که در آن قید شده، عدم ارائه مالیات های فصلی؛ در صورتی که ما رسید همه پرداخت ها و فرم های مربوط را داریم. وقتی به اداره مالیات مراجعه می کنیم و علت را جویا می شویم می گویند دستور است که باید پرداخت کنید. لطفا مسئولان پاسخگو باشند و موضوع را بررسی کنند. چرا بخشنامه ها و مصوبه ها در شهرستان ها انجام نمی شود.