آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
ورزش
۱۸

امید نورافکن: شفر بخواهد درون دروازه هم بازی می کنم

روزهای خوب استقلال دارد از راه می رسد

امید نورافکن و تغییر پست های متعدد؛از زمانی که شفر به استقلال آمده این اتفاق افتاده.اتفاقی که باعث شده تا به نوعی تمرکز او بهم بخورد.با این حال خود امید می گوید: «من مشکلی ندارم.سرباز و بازیکن استقلال هستم و در هر پستی که بخواهند بازی می کنم.»

شده ای مثل وحید امیری در پرسپولیس. برانکو هم به او در هر پستی بازی می دهد.

واقعا برای من فرقی نمی کند که در چه پستی بازی کنم. وقتی نیاز باشد و از من بخواهند برای استقلال در هر پستی بازی می کنم.

در ابتدای فصل به عنوان هافبک دفاعی استارت زدی و پس از آن هافبک چپ و در بازی با پارس جنوبی جم هم یکی از دو مهاجم استقلال بودی.این تغییر پست خودت را اذیت نمی کند؟

همیشه تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم برای استقلال مثمر ثمر باشم. درون دروازه هم که از من بخواهند بازی می کنم. مهم موفقیت استقلال است و برای من چیز دیگری اهمیت ندارد.

استقلال بازی با گسترش فولاد را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. خیلی ها بر این عقیده هستند که تیم دارد پیشرفت می کند و استقلال در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود.

خدا را شکر اتفاق های خوبی دارد می افتد. خوشحالم از بحرانی که دچارش شده بودیم در حال خارج شدن هستیم.هواداران ما هم صبوری کردند و روزهای خوب حق آنهاست. امیدوارم همانطور که خیلی ها پیش بینی می کنند روزهای خوب استقلال از راه برسد و رفته رفته به بالای جدول برسیم.

فکر می کنی استقلال می تواند به قهرمانی فکر کند؟

واقعا چیزی مشخص نیست. من نمی گویم قهرمانی، اما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

امید نورافکن امید دارد که در آستانه جام جهانی به تیم ملی دعوت شود.

واقعا نمی دانم.کی روش نشان داده که همیشه تصمیم های متفاوتی می گیرد و هر بازیکنی امید دارد که در فهرست تیم ملی برای جام جهانی باشد.من هم نا امید نیستم و تمام تلاشم را می کنم.اگر هم دعوت نشوم برای سایر بازیکنان ایران آرزوی موفقیت می کنم.