آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

حنیف مشکی پوش شد

حنیف عمران زاده که برای حضور در تیم مشکی پوشان خراسان با این باشگاه به توافق رسیده بود، بالاخره قرارداد خود را با باشگاه مشکی پوشان به امضا رساند. قرارداد عمران زاده با مشکی پوشان تا پایان فصل است و او پس از صدور کارت بازی اش، می تواند این تیم را در ادامه مسابقات لیگ همراهی کند. همزمان گوران یرکوویچ و یوری چالاک دو بازیکن خارجی تیم فوتبال مشکی پوشان با تشخیص علیرضا مرزبان از این تیم جدا شدند.

بیرانوند جریمه شد

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت و برخوردهایی با هواداران تیمش انجام داد که باعث شد علیه او در استادیوم شعار سر داده شود. این موضوع در نهایت با عذرخواهی این دروازه بان از هواداران پرسپولیس فیصله پیدا کرد، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با دروازه بان تیم شان برخورد انضباطی هم انجام دادند. بیرانوند به دلیل اتفاقات رخ داده با جریمه مالی از سوی باشگاه روبه رو شد و قول داده که دیگر چنین اتفاقاتی را رقم نزند.

پیروزی تیم ملی فوتسال در دیدار خیریه

تیم ملی فوتسال در یک دیدار خیریه مقابل شاهین کرمانشاه به میدان رفت و 3 بر یک پیروز شد. دانیال گیولی، توحید لطفی و طاها نعمتیان گل های تیم ملی را به ثمر رساندند. پیش از آغاز بازی، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور گل اهدا کردند. همچنین ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال و رئیس هیات فوتبال کرمانشاه از محمدرضا حیدریان، کاپیتان کرمانشاهی پیشین تیم ملی فوتسال ایران قدردانی کرد.

عبداللهی: کمیته انضباطی همه را به یک چشم ببیند

سرپرست تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که کمیته انضباطی فدراسیون همه تیم ها را به یک چشم ببیند. نصرالله عبداللهی با اشاره به محرومیت استقلال از حضور تماشاگرانش در بازی با گسترش فولاد گفت: منتظر هستیم ببینیم آیا کمیته انضباطی با تیم های دیگر هم برخورد می کند یا خیر.

در بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد و باید ببینیم عکس العمل کمیته انضباطی چه خواهد بود. نمی دانم از طرف کدام تیم بود، اما اشیای زیادی به داخل زمین پرتاب شد که دو برابر اشیای پرتاب شده هواداران استقلال در دربی 85 بود. خدا کند کمیته انضباطی همه تیم ها را به یک چشم ببیند.