آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۵
صفحه آخر
۲۴

آخر هفته بازار فرهنگ

رونمایی از کتاب «آری، صدا را باید بالا برد»

مراسم رونمایی از کتاب «آری صدا را باید بالا برد» ترجمه بیتا عظیمی نژادان روز جمعه 10 آذر از ساعت 14:30 در شرکت سهامی انتشار (خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، شماره 92) برگزار خواهد شد. در این مراسم، فریدون مجلسی و مهران فیاض سخنرانی خواهند کرد. این کتاب شامل مقالاتی از آلبر کامو، مری کینگ، ژرارد سیپریانی، رابرت زارتسکی، ماریا پپوا و... است که به موضوعاتی نظیر نقش رسانه ها در تقویت جامعه مدنی، اهمیت گفت وگوی فرهنگ ها، اندیشه سیاسی هانا آرنت و آزادی مطبوعات نظر دارند.

رونمایی کتاب «تهران 57» در نشر ثالث

برنامه رونمایی و جشن امضای مجموعه ترانه های کاوه آفاق با نام «تهران 57» امروز ساعت 18 در کتابفروشی نشر ثالث واقع در خیابان کریم خان زند، بین خیابان های ماهشهر و ایرانشهر برگزار می شود.این کتاب که توسط نشر نگاه به چاپ رسیده مجموعه ای از ترانه های این ترانه سرا و خواننده را در بر می گیرد.

رونمایی از ترجمه «پاستورال امریکایی» در نشر چشمه آرن

مراسم رونمایی از ترجمه رمان «پاستورال امریکایی» نوشته فلیپ راث امروز ساعت 18 تا 20 در فروشگاه نشر چشمه آرن واقع در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، نبش خیابان فخار مقدم برگزار می شود. این رمان توسط مرضیه خسروی ترجمه شده و در قالب یکی از عناوین مجموعه «جهان نو» توسط نشر چشمه به چاپ رسیده است.