آرشیو شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۲
اخبار کشور
۱۰

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری بدون پایان دادن به اشغال فلسطین نتیجه ندارد

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد: مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری بدون پایان دادن به اشغال فلسطین نتیجه ندارد.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همزمان با روز جهانی همبستگی بیانیه ای صادر کرد.در بخشی از این بیانیه آمده است: جهانیان امروز به این باور رسیده اند که اشغال فلسطین و جنایات مستمر، سازمان یافته و ضدانسانی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این سرزمین مقدس منشاء ایجاد و تداوم یکی از طولانی ترین بحران های جهان گردیده است. بحرانی که نه تنها ریشه بسیاری از مشکلات و بحران ها در خاورمیانه و جهان بلکه یکی از سرچشمه های اصلی ناامنی و بی ثباتی در عرصه جهانی بشمار می رود.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از همه آزادی خواهان، امت اسلامی و مجالس جهان خواسته است ضمن اهمیت دادن و ارج نهادن به تعیین روز بین المللی همبستگی با مردم فلسطین، خواستار پایان دادن به محاصره مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه و توقف شهرک سازی در مناطق فلسطینی شوند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بر این باوریم که تحولات و بحران های جاری در منطقه بیانگر این است که مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری بدون پایان دادن به اشغال فلسطین و توقف سیاست های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نتیجه ای دربر نخواهد داشت.