آرشیو شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۵
ورزش
۱۱

گوناگون

پیکان درخانه متوقف شد

تیم فوتبال استقلال درهفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه تساوی متوقف شد تا دومین برد متوالی آبی پوشان رقم نخورد.

فولاد 26 امتیازی شد

تیم فوتبال فولاد درادامه روند رو به رشد خود در لیگ برتر موفق شد سپیدرود را شکست بدهد. فولاد با این برد 26 امتیازی شدند.

قدردانی فدراسیون کشتی

فدراسیون کشتی در بیانیه ای از مردم و سازمان های اجرایی به دلیل حمایت های صورت گرفته از علی رضا کریمی قدردانی کرد.

مارادونابه روسیه نرسید!

قرعه کشی جام جهانی فوتبال دیروز در مسکو برگزار شد. اما مارادونا یکی از مهمانان حاضر در این مراسم بود که قرار بود دراین قرعه کشی شرکت کند ولی به دلیل بیماری نتوانست به روسیه سفر کند.

ملی پوش سابق سفیر شد

سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان درمشهد برگزار شد.درحاشیه این سمپوزیم مجتبی جباری ملی پوش سابق و بازیکن تیم استقلال طی حکمی از سوی وزارت ورزش وجوانان و انجمن پیشگیری ازسرطان نسترن سفیر ترویج سلامت و پیشگیری از سرطان شد.

توقع معقول از تیم ملی

مجتبی جباری بازیکن پیشین تیم ملی معتقد است لژیونرهای ایرانی شرایط خوبی در لیگ های اروپایی دارند اما نباید توقع ها از تیم ملی نامعقول باشد.

اظهار نظرعجیب گلزن بایرن

مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ خودش را برترازمسی ورونالدومی داند.لواندوفسکی درفصل جاری 13 گل در 13 بازی به ثمررسانده است.اما در انتخابات بهترین فوتبالیست جهان در سطح رونالدو، مسی و نیمار جای نگرفت.

آشتی بیرانوند با هواداران

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس پیش از دیدار دیروز برابر ذوب آهن با هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی آشتی کرد.

کیانوش وزنه نمی زند؟

قهرمان المپیک با مصدومیت ناگهانی درآستانه از دست دادن رقابت های جهانی قرارگرفت. مهمترین خبررقابت های جهانی وزنه برداری درآمریکا همه را شوکه کرد. بنا بر اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری، کیانوش رستمی یکی از ستاره های حاضر در این رقابت ها و امید اصلی کسب مدال طلای در آستانه این رقابت ها مصدوم شد.