آرشیو یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۶
ورزش
۱۱

گوناگون

کاراته جام ایران زمین

سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی کاراته جام ایران زمین 30 آذر در تهران برگزار می شود.برای حضور دراین مسابقات تاکنون کشورهای ارمنستان، گرجستان، کره جنوبی، عراق و آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند.

حذف زودهنگام جودوکاران

مسابقات گرنداسلم جودو ژاپن با حضور 417 جودوکار از 61 کشور آغاز شد که دونماینده ایران نوری زاده و بریمانلو درروز نخست مسابقات با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

گنج زاده بهترین جهان شد

براساس جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته، سجاد گنج زاده ملی پوش پرمدال ایران در صدر کاراته کای سنگین وزن جهان قراردارد.

نجات جان کوهنورد مصدوم

با همکاری تیم امداد و نجات کندوان و اعضای پیست اسکی دیزین، پس از 16 ساعت تلاش جان کوهنورد مصدوم

درالله بند اهار نجات یافت.

پروین: بازی های سختی خواهیم داشت

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: در گروه آسانی قرار نگرفته ایم و بازی های سختی پیش رو داریم. علی پروین گفت: تیم هایی با ما هم گروه هستند که از قدرت بالایی برخوردارند و بازی با آنها مشکل است.وی افزود: امیدوارم با تیم خوب و سرمربی با دانشی که داریم اختلافات را کنار گذاشته و تنها هدفمان موفقیت درجام جهانی و صعود به دور بعد باشد.

پرسپولیس به رشت می رود

پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم فوتبال سپیدرود درهفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برترسه شنبه با پرواز راهی شهر رشت خواهد شد.دیداراین دو تیم از ساعت 15 روز چهارشنبه برگزار می شود.

عزیزی: همه از تیم ملی حمایت کنیم

مهاجم پیشین تیم ملی گفت: باید دراین برهه حساس اختلافات را کنار گذاشته و تنها به فکر موفقیت تیم ملی در جام جهانی باشیم.خداداد عزیزی گفت: قرعه کشی مشخص شد و حالا می دانیم با چه تیم هایی هم گروه هستیم. بنابراین لازم است از همین امروز برنامه ریزی دقیقی برای بازی ها داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت در جام جهانی حضور پیدا کنیم.وی تاکید کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید اختلاف با کی روش را کنار گذاشته و هر اتفاقی که در گذشته صورت گرفته بود را به فراموشی سپرده تا بتوانیم بدون دغدغه و با آرامش در جام جهانی حاضر شده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.