آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۲۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•رئیس اتحادیه نانوایان تهران درباره پرنمک بودن نان به وزیر بهداشت گفتند کیفیت آردهای تولید داخل بسیار پایین است و گلوتن آرد به 19یا20 می رسد درحالی که طبق استانداردها نباید گلوتن آرد از 26 پایین تر باشد. من نمی دانم چه اصراری است که ما در تولید گندم به خودکفایی برسیم اینها همه اتلاف وقت است. اگر خیلی اصرار به تولید داخلی دارند، می توانند تولید داخلی را به نصف کاهش داده و مابقی را از خارج وارد کنند و با مخلوط کردن گندم داخلی کیفیت آن را بهتر کنند. این قضیه درباره برنج هم صدق می کند.

یک مخاطب

•بازنشسته هستم. مدت دو سال است که یارانه خود و خانواده ام را قطع کرده اند و در روزنامه اعلام می کنند 76 میلیون نفر یارانه بگیر در کشور داریم. به مسئولان بفرمایید بررسی کنند یارانه بنده به کدام حساب واریز می شود؟

یک مخاطب

•با وام 30 میلیونی که خانه زلزله زده ها ساخته نمی شود لااقل بانک مرکزی به قولش عمل کند و سود وام ساخت مسکن را به اندازه تورم هشت درصد کاهش دهد تا با وام مسکن در کرمانشاه و تمام کشور منازل مقاوم در برابر زلزله ساخته شود.

مهندس اکبر حامدی

•عابرآزاری! بیشتر پیاده روهای تهران به مکانی برای بساط پهن کردن دست فروشان تبدیل شده است. به عنوان نمونه پیاده روهای خیابان ولیعصر(عج)، حدفاصل چهارراه جمهوری- انقلاب، (مقابل پارک دانشجو)، تا چهارراه جمهوری- ولیعصر(عج)، پیاده روها به وسیله دست فروشان قرق شده و عابران به سختی رفت وآمد می کنند. همین مشکل در میدان هفتم تیر هم وجود دارد. از شهرداری منطقه 6 تقاضای رسیدگی به عابرآزاری را داریم.

فرخی پور از تهران

•میدان ونک را دریابید! بزرگراه شهید حقانی تا میدان ونک، بیشتر روزها ترافیک سنگینی دارد. آیا زمان آن نرسیده مسئولان مربوط نسبت به ساخت زیرگذر یا هر طرح و برنامه ای که دارند، اقدام کنند تا بیش از این وقت ما در ترافیک آزاردهنده هدر نرود؟

احسان گلپایگانی