آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۰۸
مسکن و عمران
۷

خدمات نوین حمل و نقل در پایتخت چکاپ شد

نقشه شهرداری برای تاکسی های اینترنتی

دنیای اقتصاد: معاون شهردار روز گذشته با حضور در صحن علنی پارلمان محلی پایتخت با ارائه گزارش پوست اندازی خدمات حوزه تاکسی از سنتی به اینترنتی، نفع و زیان ایجاد شده از تردد تاکسی های اینترنتی برای پایتخت در وضع موجود را تشریح کرد

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان متولی اصلی حوزه حمل و نقل عمومی و از آن مهم تر متولی اصلی تاکسیرانی شهر تهران، بدون آنکه نسبت به رقیب خدمات سنتی تاکسیرانی و آژانسی موضع گیری غیرکارشناسی داشته باشد، اعلام کرد: بررسی های مدیریت شهری نشان می دهد تاکسی های اینترنتی در وضع موجود که تعداد آنها به مراتب بیش از دو نوع اپلیکیشنی است که مشهور شده اند، چهار منفعت برای شهر و شهروندان تهرانی دارد اما روال خدمات ارائه شده از سوی این شرکت ها به گونه ای است که همزمان پنج زیان را متوجه شهر تهران کرده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.