آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۰۸
فرهنگ و هنر
۳۲

چهره ها

تمدید کنسرت همایون شجریان با پورناظری ها

کنسرت همایون شجریان، تهمورس و سهراب پورناظری برای شب های هجدهم، نوزدهم، بیست و هفتم و بیست و هشتم آذرماه تمدید شد.

همایون شجریان و برادران پورناظری در این کنسرت منتخبی از آلبوم های «رگ خواب»، «نه فرشته ام نه شیطان» و «آرایش غلیظ» از جمله «آهای خبردار»، «ابر می بارد»، «کولی»، «چرا رفتی»، «خوب شد»، «دل به دل»، «حصار»، «آرایش غلیظ» را در کنار تعدادی قطعه جدید که تا پیش از این شنیده نشده، اجرا می کنند. تهمورس پورناظری نوازنده تار و سه تار، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه و سه تار، آزاد میرزاپور نوازنده بربت و سه تار، حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای، آرشاک زهاکیان نوازنده کلارینت و دودوک، بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و تینا جامه گرمی نوازنده ویولن برخی از نوازندگان گروه اجرایی کنسرت «ایران من» را تشکیل می دهند.

آواز رسول نجفیان در کنسرت گروه «چهل دف»

گروه موسیقی سنتی «چهل دف» به سرپرستی فرشید غریب نژاد، خوانندگی رسول نجفیان و صابر سنندجی، در دو بخش کردی و فارسی در شهر تهران کنسرت برگزار می کند.

در این کنسرت که در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران به روی صحنه می رود، رسول نجفیان و صابر سنندجی آواز می خوانند و سودابه امانی، ناهید امیری، نفیسه سررشته داری، نگار مصطفوی و دیلمان قاسمی همخوانان این کنسرت هستند. گروه موسیقی «چهل دف» پنج شنبه 16 آذرماه ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.