آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۲۷
جامعه
۱۷

کاهش تلفات جاده ای از 29 به 15 هزار مرگ

پایگاه خبری پلیس: معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در 10 سال گذشته با وجود دوبرابرشدن خودروها و چندبرابرشدن جاده ها توانسته ایم آمار تلفات انسانی در حوادث رانندگی را از 29 هزار به 15 هزار مورد در سال کاهش دهیم.

سردار ایوب سلیمانی با تبریک هفته وحدت و ولادت باسعادت نبی اکرم(ص) از تلاش و کوشش مجاهدانه و بی دریغ کارکنان انتظامی استان که منجر به کسب توفیقات خوبی در یک سال گذشته شد، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: آنچه که هستیم، با آنچه که باید باشیم فاصله زیادی دارد و شان مردم و جامعه اسلامی چیزی فراتر است و ما باید با مدیریت جهادی، تقوا، اخلاص، توکل به خداوند و توسل به ائمه به آن دست یابیم. همه این ظرفیت ها به صورت بالقوه و بالفعل در نیروی انتظامی وجود دارد و باید با مدیریت هدفمند آن را تقویت کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به شرایط خاص کار پلیس در مقایسه با دیگر سازمان ها گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، در تلاش هستیم تا در بخش های مختلف معیشت، مسکن، ازدواج و... به نقطه مطلوب و موردنظر برای کارکنان دست یابیم.

وی افزود: در حوزه پرداخت وام مسکن قراردادهایی با بانک های ملی، سپه و ملت بسته شده و به زودی هم اجرا و پرونده عطر گل یاس هم تا پایان سال بسته خواهد شد.

سردار سلیمانی افزود: با تلاش های انجام شده در طول 10 سال گذشته باوجود دوبرابرشدن تعداد خودروها و چندبرابرشدن جاده ها و بزرگراه ها در کشور توانسته ایم آمار تلفات انسانی در حوادث رانندگی را از 29 هزار نفر به 15 هزار نفر کاهش دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: فکر جدید، توسعه ناوگان و تجهیزات فنی می تواند ما را در رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه موفق کند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه بیان کرد: اگر خرد جمعی آحاد کارکنان باانگیزه در داخل نیرو جمع شود منجر به نتیجه خواهد شد که البته سازوکار این اقدام در ستاد نیرو انجام و راهکارهای لازم در این رابطه اندیشیده شده و محتاج طرح هایی هستیم که بتوانند ما را در تحقق رشد و بالندگی و توسعه و پاسخ گویی به انتظارات کلی نظام به طور اعم و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به طور اخص، یاری کنند.