آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۲۷
حوادث
۱۳

قتل پدر و 2 برادر معلول

شرق: تحقیقات از جوانی که پدر و دو برادر خود را به قتل رسانده است، آغاز شد.

این پرونده شامگاه یکشنبه و زمانی گشوده شد که جوانی نزد ماموران پلیس شهرستان گچساران رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد. او گفت: «من پدر و دو برادرم را به قتل رسانده ام».

این جوان که حمید نام دارد، در حالی که از بیان انگیزه خود سر باز می زد، درباره نحوه انجام جنایت توضیح داد: «دو برادر من معلول هستند و پدرم مردی 84ساله بود که توان زیادی نداشت. آنها را به بهانه رفتن به گردش سوار خودروام کردم و در حالی که از قبل برای کشتن آنها برنامه ریخته و سلاح تهیه کرده بودم به منطقه گناوه لری که خارج از شهر و جایی خلوت و کم تردد است، رفتم. در آنجا در فرصتی مناسب پدرم را با شلیک سلاح کمری به قتل رساندم و جسد را همان جا گذاشتم سپس همراه دو برادرم به سمت منطقه لیشتر رفتم، آنجا را نیز از قبل شناسایی کرده بودم و می دانستم محل مناسبی است که بتوانم نقشه ام را اجرا کنم. در آنجا نزدیک آبشار نگه داشتم و دو برادرم را که به شدت ترسیده بودند با شلیک گلوله به قتل رساندم سپس اجساد آنها را داخل آب انداختم و آنجا را ترک کردم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که دیر یا زود دستگیر می شوم به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم».

ماموران بعد از ثبت اظهارات پسر جوان به مناطقی که او مدعی بود قتل ها در آنجا انجام شده است، رفتند و با کشف اجساد و سایر آثار جرم پی بردند حمید واقعیت را گفته است. به این ترتیب موضوع به بازپرس جنایی اطلاع داده شد و او دستور بازداشت متهم و انجام تحقیقات بیشتر از او را صادر کرد. بنا بر این گزارش، کارآگاهان درحال حاضر درصدد هستند علت و انگیزه متهم را از این قتل ها فاش کنند.