آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۱
ورزشی
۲۳

خبر

قهرمانی نعمتی جزو 50 رویداد برتر2017

قهرمانی زهرا نعمتی در رقابت های جهانی چین از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک به عنوان یکی از 50 رویداد برتر سال 2017 شناخته شد.کمیته بین المللی پارالمپیک از 12 نوامبر 50 رویداد برتر سال را معرفی کرد که عنوان بیست و پنجم به زهرا نعمتی اختصاص یافت. در گزارش IPC از زهرا نعمتی به عنوان کمانداری که از عنوان قهرمانی خود در سال 2017 دفاع کرد یاد شده و آمده است: «نعمتی بعد از 4 سال به صحنه مسابقات جهانی بازگشت و نشان داد که هنوز در کلاس خودش نفر اول جهان است.»

ابقای نظرمحمدی در سپیدرود

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با وجود خداحافظی با شاگردانش و هواداران سپیدرود بعد از شکست اخیر این تیم برابر پرسپولیس در سمت خود ماندنی شد. مخالفت بیات، مالک جدید سپیدرود با این امر، دلیل ماندن نظرمحمدی عنوان شده است.

کسر 6 امتیاز از پدیده

زوران کنزوویچ بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده مشهد که در سال 2014 در این تیم توپ می زد بعد از جدایی از پدیده از این باشگاه شکایت کرد و در نهایت حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پدیده را گرفت. نامه کسر امتیاز قطعی به فدراسیون فوتبال ارسال شده و روز پنجشنبه این موضوع به اطلاع مسئولان پدیده رسیده است. شاگردان مهاجری با کسر این 6 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.

عنایتی دیگر سرمربی موقت نیست

رضا عنایتی که پس از جدایی علیرضا مرزبان سرمربی موقتی مشکی پوشان (سیاه جامگان) شد، دیروز رسما به عنوان سرمربی این تیم تا پایان فصل معرفی شد. عنایتی مدعی شد در تعطیلات نیم فصل کار و تلاش بیشتری خواهند کرد و قطعا تغییرات مثبتی خواهند داشت.

قیچی ساز مشعل دار المپیک زمستانی

عظیم قیچی ساز کوهنورد پرافتخار ایرانی به عنوان مشعل دار المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی که از 20 بهمن تا 6 اسفند برگزار می شود، انتخاب شد. قیچی ساز بهار 96 توانست با فتح قله لوتسه به عنوان چهاردهمین کوهنورد به عضویت باشگاه هشت هزاری های جهان درآید.