آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۱
اقتصادی
۶

گزیده

بازگشت تعادل به بازار تخم مرغ با توزیع دولتی

در حالی که طی هفته گذشته قیمت تخم مرغ افزایش یافته بود و در برخی از نقاط پایتخت به شانه ای 15 هزار تومان و دانه ای 500 تا 600 تومان رسیده بود؛ رضا ترکاشوند مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم گذار در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که بزودی با توزیع تخم مرغ ارزان قیمت، بازار متعادل می شود.

استقبال کم نظیر مردم از گذراندن تعطیلات در کیش

تعداد پرواز های جزیره کیش در تعطیلات اخیر به 110 پرواز ورودی و خروجی در یک روز رسید. مدیرکل فرودگاه های سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر به «ایران» گفت: با افزایش استقبال هموطنان از گذراندن تعطیلات ولادت حضرت رسول اکرم(ص) در جزیره کیش، فقط در یک روز 7500 مسافر وارد جزیره شدند. عزت الله محمدی با اشاره به اینکه به طور معمول روزانه حدود 3 الی 5 هزار مسافر به جزیره کیش وارد می شوند، اظهار کرد: این رقم در آذرماه بی سابقه بوده است.

قیمت «بیت کوین» از رکورد 18 هزار دلار عبور کرد

بیت کوین همچنان به روند صعودی خود در بازار جهانی ادامه می دهد و در معاملات روز جمعه ارزش این ارز مجازی و دیجیتالی به 18هزار و 353 دلار رسید. به گزارش راشاتودی، اصلی ترین علت افزایش حبابی قیمت بیت کوین، محبوبیت این ارز در میان سرمایه گذاران در کره جنوبی و از سوی دیگر شایعات خبر از احتمال عرضه بیت کوین در امریکا طی هفته آینده است.