آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۲
صفحه آخر
۲۴
توئیت نامه

بی خیال! منقلب نشوید

در توئیتر، گاهی اوقات کاربران به شکل دسته جمعی شروع می کنند از دست کسی حرص خوردن، به بهانه نقل قولی از یک شخص یا کاری که یک آدم مشهور انجام داده است. معمولا هم کمابیش آدم های ثابتی هستند که به این سرنوشت در توئیتر دچار می شوند، مثلا ترامپ یکی از این آدم هاست. اقدام اخیرش در اعلام کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل باعث شد خیلی ها فارغ از گرایش سیاسی شان در این باره توئیت کنند و نسبت به این تصمیم اعتراض کنند.

اما ترند این روزهای توئیتر سحر قریشی ست. صحبت های او درباره حضور در استادیوم ورزشی برای تماشای فوتبال و اینکه از حضور در کنار مردان منقلب می شود خشم و تعجب بسیاری از کاربران توئیتر را برانگیخت. خیلی ها نوشتند که اصلا چرا باید بازیگری مثل او درباره حق ورود زنان به استادیوم اظهارنظر کند و مشکل شخصی خود را به زنان دیگر تعمیم دهد؟ کاربران دیگری هم نوشتند که منقلب شدن از بودن در استادیوم دقیقا یعنی چه؟ خیلی ها هم عکس او را در ورزشگاه یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتشر کردند و پرسیدند چرا آنجا منقلب نشده است؟

در همین باره مهناز افشار دیگر بازیگر سینما هم توئیت کرد: می شود حق نیمی از جامعه را انکار کرد چون یک نفر در کنار مردان منقلب می شود!