آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۲
ورزشی
۲۳

جلسه کمالوند و عیسی زاده؛ اعتصاب نفتی ها شکست

در حالی که روز گذشته خبر آمد که بازیکنان صنعت نفت آبادان در آستانه بازی با پرسپولیس، برای سومین روز پیاپی تمرین نکرده اند، غروب روز گذشته خبر رسید که تمرینات این تیم از سر گرفته شده است!

دیروز وقتی با فراز کمالوند سرمربی نفت تماس گرفتیم تا از وضعیت این تیم اطلاع پیدا کنیم او به خبرنگار «ایران» اعلام کرد که علی عیسی زاده مدیرعامل نفت مفقود شده و 72 ساعت است که از او خبر ندارد و بازیکنان هم تصمیم گرفته اند تا زمانی که پولشان را نگیرند، تمرین نکنند اما غروب دیروز اتفاق های دیگری رقم خورد و با جلسه ای که میان مدیرعامل صنعت نفت و سرمربی این تیم برگزار شد، مقرر شد که مشکلات به زودی مرتفع شود و بازیکنان برای رویارویی پرسپولیس عازم تهران شوند.

در جلسه تمرینی نفت آبادان، فراز کمالوند دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به این موضوع اشاره داشت که شرایط صنعت نفت با سایر تیم های بدون هوادار متفاوت است و از بازیکنان تیمش خواست که با وجود مشکلات موجود به خاطر هواداران این تیم در تمرین پیش از مسابقه با پرسپولیس حاضر شوند.

پس از این موضوع و صحبت های کمالوند با عیسی زاده، بازیکنان هم حاضر شدند تمرینات خود را در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس از سر بگیرند. صنعت نفت آبادان فردا در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم پرسپولیس می رود.