آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۲
ورزشی
۲۳

کوتاه تر از خبر

■ کارلوس کی روش در صفحه فیس بوک خود نوشت پیروزی اخیر کریس رونالدو در انتخابات توپ طلا و پنجمین توپ طلای وی نشان می دهد چه سطح بالایی از مسابقه و رقابت انتظار ملی پوشان فوتبال ایران را در جام جهانی 2018 می کشد.

■ در نخستین روز مسابقات ژیمناستیک جام ستارگان جهان (تویوتا کاپ) در ژاپن، سعیدرضا کیخا، در وسیله خرک حلقه در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

■ مهاجم تیم ملی بالاخره در لیگ روسیه گلزنی کرد. روبین کازان روز گذشته مقابل خاباروفسک قرار گرفت و با نتیجه 3بریک پیروز شد. در این دیدار سردار آزمون، پس از حدود هزار دقیقه پایش به گلزنی باز شد و در دقیقه 25 دروازه حریف را باز کرد. گل سوم این تیم روی پاس سردار به ثمر رسید.

■ تیم بانوان ایران در تفنگ 10 متر رقابت های سلاح های بادی آسیا در ژاپن، در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران با ترکیب سیده رویا صبح خیز، فاطمه کرم زاده و مریم شفیعی پور به این رده دست یافت.

■ دیروز گفته شد پرسپولیس باید به آنتونی گولچ، مدافع- هافبک سابق خود که به فیفا شکایت کرده است، 300 هزار دلار و به باشگاه سابق وی، 200 هزار دلار غرامت فسخ قرارداد فیمابین را بدهد و آن هم برای بازیکنی که حتی در یک مسابقه رسمی مهم برای قرمزها به میدان نرفت.

■ بهزاد زادعلی اصغر عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان با پیشنهادی قابل توجه از سوی باشگاه شالکه آلمان مواجه شده است. زادعلی اصغر هم اکنون در عضویت تیم کایسری اسپور در ترکیه است و یک سال دیگر نیز با این تیم قرارداد دارد.

■ شایان نصیرپور جودوکار ایرانی که پیش از این خبر از حضور در تیم ملی ترکیه داده بود، در مسابقات انتخابی این کشور موفق به کسب مدال برنز شد. نصیرپور همان جودوکاری است که فدراسیون مدعی شده بود در ایران سکونت دارد و در لیگ برتر عضو تیم رعد پدافند است!