آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۲
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس:88769075

مشکلات بازنشستگان ارتش: آقای اصغر مبشر عالی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که جانباز 20 درصد هستم و بازنشسته ارتش که با درجه سرگردی بازنشسته شده ام و حدود 3 الی 4 سال است که جهت جانبازی به بنیاد شهید مراجعه می کنم ولی اصلا کسی به کار من رسیدگی نمی کند و حتی من را به کمیسیون نیز راه نمی دهند. از مسئولان درخواست رسیدگی و پیگیری دارم.

گرانی داروی پوکی استخوان: آقای کلانتری پور از تنکابن مازندران نیز چنین عنوان کردند که رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه گفته اند که داروی تری پاراتاید مورد مصرف بیماران پوکی استخوان خیلی موثر نیست. می خواستم بگویم که اگر واقعا اینطور نیست پس چرا این دارو اینقدر گران است. من یک بازنشسته هستم. چطور می توانم ماهی 600 هزار تومان فقط بابت این دارو پرداخت کنم؟

کمبود تخت بیمارستان: آقای غلامعلی شیری گفته اند نسبت به کمبود تخت بیمارستان ها گلایه دارم. بالاخص بیمارستان طالقانی که اینجانب به علت بیماری ام مرتب به این بیمارستان مراجعه می کنم ولی به علت کمبود تخت بیماران همیشه با مشکل روبه رو هستیم. مثلا برای بیماران سرطانی این بیمارستان کلا 16 تخت دارد که 8 تخت برای آقایان و 8 تخت برای خانم هاست. از وزیر محترم بهداشت تقاضا دارم نسبت به افزایش تخت های بیمارستانی مخصوصا برای بیماران سرطانی اقدام موثری انجام دهند.