آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۲
ایران زمین
۱۹

46 میلیارد تومان ضرر تعویق اجرای یک طرح در مشکین دشت و محمد شهر

کرج - خبرنگار ایران/ در حالی که آخرین برآوردها در خصوص اجرای شبکه فاضلاب شهری محمدشهر و مشکین دشت کرج رقمی معادل 226 میلیارد تومان را نشان می دهد، این رقم در چند سال گذشته 180میلیارد تومان بوده است. «غلامرضا رضایی فر»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در خصوص حل مشکلات مربوط به آب و فاضلاب محمدشهر در شورای این شهر افزود که هزینه اجرای طرح «شبکه فاضلاب شهری محمدشهر- مشکین دشت» به رقم 226 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی اگر همچنان اقدامی در جهت اجرا و عملیاتی کردن طرح «شبکه فاضلاب شهری محمدشهر-مشکین دشت» صورت نپذیرد، طی سالیان آتی نیز این طرح، سیر صعودی خواهد داشت.

«محمدجواد کولیوند» نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز که در این جلسه حضور داشت با بیان اینکه مدیران شهری در شهرهای محمدشهر و مشکین دشت نباید فرصت اجرای این طرح عظیم و زیرساختی را از دست بدهند، افزود: این تعویق در ادوار گذشته انجام شده و نباید اجرای این طرح زیرساختی بیش از این طول بکشد. در این جلسه مقرر شد که مدیریت شرکت آبفای استان البرز در یک بازه زمانی یک هفته ای لایحه ای را تنظیم کند که در آن جزئیات طرح شبکه فاضلاب شهری محمدشهر و مشکین دشت مشخص شده و برای تصمیم گیری نهایی به شورای شهر محمدشهر ارسال شود. کارشناسان مربوطه معتقدند اجرای طرح یاد شده بیش از 6 سال زمان خواهد برد.