آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۱
ورزش
۹

مستطیل سبز

اطمینان نویر به حضور در جام جهانی

مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و از ترکیب تیمش دور بوده است. همین باعث شده خیلی ها گمان به غیبت او در جام جهانی روسیه ببرند. مانوئل نویر 31 ساله برخلاف نظرات، این روزها معتقد است برای جام جهانی 2018 روسیه مشکلی نخواهد داشت. او در این مورد گفت: از نظر من، هیچ مشکلی برای حضور در جام جهانی روسیه نخواهم داشت و تا تابستان به شرایط ایده آل خود خواهم رسید و قطعا می توانم به بهترین شکل، خودم را برای حضور در جام جهانی آماده کنم.

رکورد جالب ژیرو در لیگ جزیره

تیم آرسنال در هفته شانزدهم لیگ برتر درحالی که با یک گل از ساوتهمپتون عقب بود، به تساوی یک بر یک رضایت داد. گل آرسنالی ها را در این دیدار اولیور ژیرو وارد دروازه حریف کرد. این هفدهمین گل ژیرو بود که به عنوان بازیکن تعویضی توانست برای تیمش به ثمر برساند. به این ترتیب او در کنار اوله گنار سولشیر، مهاجم نروژی پیشین منچستریونایتد با زدن 17 گل به عنوان بازیکن تعویضی رکورددار شده است.

از حضور در دورتموند شگفت زده ام

پیتر اشتوگر که جانشین پیتر بوش هلندی در تیم دروتموند شده، از حضور در این تیم آلمانی شگفت زده شده است. نکته جالب توجه این است که خود پیتر اشتوگر دو هفته قبل به دلیل نتایج ضعیف از کلن کنار گذاشته شده بود. حال این مربی اتریشی دراین باره گفت: در طول زندگی فقط یکدفعه از این فرصت ها پیش می آید. من از باشگاهی فوق العاده به اینجا آمدم. سال های فوق العاده ای در کلن سپری کردم. دورتموند یک فرصت برای من و دستیارانم است که در سطحی بالاتر کار کنند. کار کردن در این استادیوم و کنار این هواداران شگفت آور است.