آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۱
حوادث
۱۹

آن سوی مرز

قتل معلم مدرسه

معلم میانسال مدرسه ای در «هونولولو» در زمان گذراندن تعطیلات خود در هاوایی به طرزی وحشیانه به قتل رسید. شانا که همراه دختر هشت ساله خود برای گذراندن تعطیلات به هاوایی سفر کرده بود، توسط پسری 23 و دختری 20 ساله به قتل رسید. پلیس پس از اطلاع از جنایت، دختر هشت ساله را نیمه جان در اتاق خواب پیدا کرد. دو مظنون دستگیر و در بازجویی تخصصی بدون هیچ مقاومتی به قتل اعتراف کردند. با تشکیل دادگاه ایالتی روز دوشنبه آنها هر کدام به پرداخت 500 هزار دلار و گذراندن 20 سال حبس محکوم شدند. کیوین سابقه خرید و فروش مواد مخدر و همکاری با باندهای خلافکار را در کارنامه خود دارد.

کشتن پیرمرد بی خانمان

مرد 49 ساله همراه دوستش با ورود به محل نگهداری افراد بی خانمان، پیرمرد سیاهپوست 84 ساله ای را با شلیک گلوله به قتل رساند.

با تشکیل دادگاه دنیس مر کادانت 49 ساله در دفاع از خود گفت: شیطان همیشه با من است و من این کار را به دستور او انجام داده ام و اصلا از کار خود پشیمان نیستم. وی درحالی این جملات را بر زبان می آورد که روانپزشک پس از معاینه، سلامت روانی او را تائید کرد. با ارائه اتهامات هشت صفحه ای که همسایگان و شاهدان علیه او اظهار کرده اند؛ او باز هم حرف های قبلی خود را تکرار کرد و حتی در بازجویی های پلیسی نیز انگیزه خود از قتل را عنوان نکرد. پلیس هنوز هم درحال بازجویی از این مرد است.

محاکمه مادر سنگدل

حکم نهایی مادر 32 ساله که در زمان مستی کودک خردسال خود را در بل فست به بیرون پرتاب کرده بود، بزودی صادر می شود.

دادگاه نهایی مادر 32 ساله آمریکایی که موجب مرگ نوزاد دوماهه خود شده بود، بزودی برگزار می شود. این مادر به جرم نوشیدن مشروب و مصرف مواد درحال رانندگی بود. او به گمان این که نوزادش جسم خارجی است؛ او را در سرمای هوا به بیرون پرت کرد و مرگ او را رقم زد.