آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از بودجه 97 برمی آید که سال آینده موج بی تدبیری های دولت را مردم باید پس دهند، اینکه برجام و... نتوانسته آرزوهای دولت را برآورده کند، چرا مردم باید تاوانش را بدهند؟

72300913

* آقای رئیس جمهور یک خانه نشان مردم بدهد که توسط دولت ایشان برای قشر مستاجر ساخته و تحویل داده شده باشد. علیه گذشتگان صحبت کردن هنر نیست. خود ایشان چه کار برای مردم کرده اند؟ مثلا وزیر مسکن باید گزارشی از آن مسکن اجتماعی که چهار سال قبل قول آن را داد بدهد.

84550912 و 95900914

* جا داشت معاون اول رئیس جمهور با آن استرسی که به صاحبان مسکن مهر در قضیه زلزله استان کرمانشاه وارد کردند بلافاصله استعفا می دادند! واقعا جای بسی تعجب است که این چنین بی خیالند! آقای رئیس جمهور بدون عذرخواهی از حرف قبلی می گوید موضوع سفت و شل بودن مسکن مهر نیست!

81810933 و 84550912

* گاز ارزان می فروشند، قراردادهای یک جانبه و به سود طرف مقابل امضا می کنند، به جای اتکا به توان و نیروی داخلی به وعده غربی ها تکیه می کنند، به جای مبارزه با قاچاق کالا، کارت های بازرگانی یک روزه می دهند و بعضا شتر و خلال دندان وارد کشور می کنند و... در چنین وضعی، کورسوی عدالتی که دولت شعار می داد هم با قطع یارانه ها خواهد مرد.

77720938

* کوچک شدن سفره مردم ریشه در بودجه دارد و به قول نمایندگان، دولت دست در جیب مردم کرده و به جای کاهش هزینه های دولتی، با چند برابر کردن قبوض و مالیات، چیزی در جیب مردم باقی نگذاشته است!

هدایت کمالی

* در پسابرجام با وعده هایی که دولت داده بود انتظار خوردن میوه برجام را داشتیم ولی گویا این میوه در بودجه 97، قطع یارانه 30 میلیون نفر است!

9185031

* بعد از 5 سال وعده و وعید آقای روحانی در هنگام تقدیم بودجه 97 تحقق وعده های دولت در سال 97 را وعده داده است! پس این مدت که دولت هر سال لایحه بودجه سال بعد را به مجلس می داد مگر موضوع بیکاری، اشتغالزایی، رفع فقر و... در آن مطرح نشده بود؟ آیا ناگهان در سال 97 به آن پرداخته شده است؟

07650938

* انگار آقای روحانی آسیبی را که حداکثر جامعه از وعده های پوچ دولت دیده اند نمی بینند! رشد بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه ها و قدرت خرید اندک و روزمرگی و... نتیجه سیاست های اشتباه بوده است اما واریز یارانه ای که امید نیازمندان بود امروز در اما و اگر است!

5098021

* برنج کاران شمال کشور، شالی را به کارخانه ها تحویل می دهند اما یا رد می کنند و یا قید می کنند که پول آن در زمان نامشخصی به کشاورز داده خواهد شد! در شرایطی که مزد شالیکاران استان گیلان اندک است این سوال پیش می آید که چرا در بازار برنج کیلویی حدودا 14 هزار تومان فروخته می شود در حالی که به مبلغ کمی از کشاورز خریداری می شود! این سود هنگفت به جیب چه کسانی سرازیر می شود؟ چرا هیچ مسئولی این موضوع را پیگیری نمی کند؟

71320990

* یک بار نشده که مسئولان کشورمان در دیدارهای خود با دولتمردان اروپایی از آنان بخواهند که جنایتکاران تروریست و مفسدان اقتصادی پناه گرفته در کشورشان را تحویل ایران بدهند. همیشه خارجی ها طلبکار بوده اند. یک بار هم مسئولان ما خودی نشان بدهند و مدعی باشند. در همین ماجرای اخیر چرا طلب 540 میلیون پوندی ایران را از وزیر خارجه انگلیس مطالبه نکردند.

29310918 و 87170936

* خوش به سعادت ورزشکار عزتمند و قهرمان و سرافراز کشورمان جناب آقای علیرضا کریمی که به خاطر عمل شجاعانه خود مورد لطف حضرت آقا قرار گرفت.

مصطفی طاهری - روستای عزیز آباد نجف آباد

* خداوند بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که فرمودند، اگر مسلمانان متحد شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند رژیم صهیونیستی را آب می برد.... ان شاءا... همان طور که خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، این شور و جوششی که به وجود آمده ادامه یابد تا زمانی که شاهد فرو ریختن پایه های قدرت جهنمی رژیم جعلی، کودک کش و نوکرانشان مثل وهابیت باشیم!

62630938 و 94810911

* چرا مجلس با اظهارات گستاخانه محمود صادقی در رابطه با دستگاه قضایی و آیت الله مکارم شیرازی و... برخورد نمی کند. متاسفانه وی از فرزند شهید بودنش سوءاستفاده می کند و از سوی دیگر خانواده شهدا را آزرده خاطر می کند. انصافا اگر او علیه دولت و مجلس هم اینگونه دروغ پراکنی می کرد برخوردی با او نمی شد؟!

وحیدی

* سیستم بانکی کشور به حدی فشل است و مشکل دارد که یک فرد کلاهبردار با 450 حساب بانکی توانسته تا الان 50 میلیارد تومان کلاهبرداری کند.

02200935

* اعلام شد از 9 هزار میلیارد تومان اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان فقط هزار میلیارد تومان یعنی ده درصد آن وصول شده واقعا به این دولتمردان باید خسته نباشید گفت و مواظب باشیم به چنین مسئولانی آسیب وارد نشود و آنان را از دست ندهیم!

16480915

* آقای روحانی نیاز مردم به یارانه نقدی را زمانی می توانید درک کنید که در همان ساعات ابتدایی واریز یارانه حجم انبوهی از مردم برای دریافت آن به دستگاه های خودپرداز مراجعه می کنند و یا روز بعد با آن اقساط بدهی شان را می پردازند و خرید می کنند. یارانه در بسیاری از روستاها تنها درآمد روستائیان است. دولت با قطع یارانه ثروتمندان باید به این روستائیان و کم درآمدها بیشتر توجه کند.

72640990 و 6124021

* از شورای محترم نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می شود جلوی حیف و میل و ریخت وپاش دولت را در بودجه 97 بگیرند. متاسفانه گویا برخی می خواهند آحاد جامعه را نسبت به نظام و انقلاب ناامید، دلسرد و بدبین نمایند.

مهندس مینایی

* حضرت امام حسن عسکری(ع) می فرماید: دروغ کلید همه پلیدی هاست. چرا برخی مسئولین کارشان را با دروغ کلید می زنند؟!

21430913 و 39490912

* ملت شریف ایران! یادتان هست که در یک فضای تبلیغی سنگین اغواگرایانه وعده اصلاح وضع معیشتی، رفع تحریم، تقویت پول ملی را دادند! عده ای را در خیابان جمع کردند و دلار هزار تومانی را به نمایش گذاشتند! متاسفانه بعد از 5 سال به برکت برجام دلار به بالای 4200 تومان رسیده و مشکلات فراوان اقتصادی و بقای تحریم همچنان مردم را آزار می دهند. وعده دهندگان چه پاسخی برای ملت دارند؟!

طباطبائی

* وقتی حضور وزیر خارجه شیطان کوچک انگلیس خبیث را در کشورمان دیدم احساس کردم کمرم شکست! چرا این قاتلان شهدای جنگ تحمیلی، فتنه 88 و قحطی ایران در دو جنگ جهانی را که اظهر من الشمس است به کشور راه می دهند؟!

احمد خزایی جانباز 50 درصد از رویان نور مازندران

* همین انگلیسی ها پایه گذار رژیم اشغالگر هستند ولی متاسفانه دولت آقای روحانی در چنین روزهایی با افتخار میزبانی مسئولان انگلیس را قبول می کند و این دیدارها صورت می گیرد.

97890915

* پیگیری وزیر خارجه انگلستان برای آزاد شدن جاسوسان مانند زاغری در ایران بهترین دلیل بر مجرم بودن این جاسوسان است. خواسته ملت نیز اشد مجازات برای آنان می باشد.

04590915