آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش: مخاطب محترمی در پیامک ارسالی عنوان کرده اند که چرا آموزش و پرورش به قولش عمل نمی کند و نتیجه مصاحبه استخدامی را اعلام نمی کند.

30هزار جوان منتظر اعلام نتایج این آزمون هستند.

افزایش جریمه ها در کاهش تصادفات: هموطن محترمی در پیام ارسالی نوشته است که پلیس راهور می گوید افزایش جریمه ها در کاهش تصادفات موثر نبوده و تصمیم داریم سال آینده جریمه ها را افزایش دهیم. وقتی این مکانیزم جواب نمی دهد، پس چرا دوباره می خواهند اشتباه قبلی را تکرار کنند.

افزایش قیمت نان: هموطن محترمی در پیامک ارسالی عنوان کرده است که برگشت قیمت های نان ها به قیمت های قبلی با دستور ریاست محترم جمهوری تصمیمی کاملا عادلانه و منطقی و قابل تقدیر بود، زیرا که در افزایش چند درصدی حقوق ها در ابتدای سال این تغییر پیش بینی نشده بود و قطعا اگر این گرانی رخ می داد، مردم متضرر می شدند، اما انتظار ویژه است با عواملی که در پی این موضوع طمعکارانه و خودسرانه وزن های نان را کم کرده اند بشدت برخورد شود.

مشکلات سپرده گذاران ثامن: آقای رضایی از شاهرود نیز چنین بیان کردند که اینجانب از سپرده گذاران موسسه ثامن هستم. به رغم وعده و وعید مسئولان درخصوص حل شدن مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی، عملا اقدام مناسبی برای ما سپرده گذاران صورت نگرفته است. به ما اینطور گفته اند که می توانید یک روز در میان مبلغ 200 هزار تومان از سپرده خودتان را برداشت کنید. ما پولمان را در این موسسه سپرده گذاری کردیم به امید اینکه بتوانیم سرپناهی برای خود بخریم. الان خانه چند برابر افزایش قیمت پیدا کرده است و ما هنوز به اصل پول خود نرسیده ایم.

عدم تحقق در وعده های اعلام شده نیروی انتظامی: آقای محمد برکچی نیز چنین اظهار کردند که یک ماه و نیم قبل یکی از فرماندهان نیروی انتظامی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کردند که از این پس دوربین هایی روی لباس ماموران برای ثبت برخورد ها و کنترل بیشتر نصب می شودکه هنوز مشاهده نکردم و کسی تا به حال چنین چیزی را تایید نکرده است. لذا از مسئولین محترم نیروی انتظامی انتظار می رود تا وعده های خود انجام نگرفته به صورت رسمی تحقق آن را در رسانه ها اعلام نکنند.